Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5998
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетрушов, В. М.-
dc.date.accessioned2022-08-29T14:25:38Z-
dc.date.available2022-08-29T14:25:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПетрушов В. М. Адогматична критика кіркегором спроможності спекулятивного мислення бути підгрунтям істинного християнства. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2016. № 9. С. 126-133.uk_UA
dc.identifier.issn978-617-619-144-5-
dc.identifier.issn2415-8488-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5998-
dc.description.abstractУ статті аналізується адогматична критика С. Кіркегором спекулятивного мислення, яке намагається бути теоретичним обґрунтуванням ідеалу істинного християнства. Показано, що датський мислитель раціоналізацію християнської віри розглядає як шлях, який веде до перетворення християнства у філософське вчення. Об’єктивація, як засіб опису картини світу, не може слугувати підґрунтям перетворення екзистиюючого індивіда в християнина. Істинним християнином на відміну від спекулятивного декларування про свою християнську належність, треба стати через хрещення, в якому здійснюється «присвоєння віри».uk_UA
dc.description.abstractВ статье анализируется адогматическая критика С. Киркегором спекулятивного мышления, которое пытается быть теоретическим обоснованием идеала истинного христианства. Показано, что датский мыслитель рационализацию христианской веры рассматривает как путь, который ведёт к превращению христианства в философское учение. Объективация, как способ описания картины мира, не может служить подспорьем превращения экзистирующего индивида в христианина. Истинным христианином, в отличие от спекулятивного декларирования о своей христианской принадлежности, нужно стать посредством крещения, в котором осуществляется «присвоение веры».uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the adogmatic criticism by S. Kierkegaard of speculative thinking, which is trying to be the theoretical basis of the true Christian ideal. It is shown that the Danish thinker sees rationalization of the Christian faith as a path that leads to the transformation of Christianity into a philosophical doctrine. Objectification, as a way to describe the picture of the world, can not support the transformation of an existating individual into Christian. The true Christian, as opposed to speculative declaration of their Christian affiliation, is to become one through the baptism, in which the «appropriation of the faith» is realized.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 9-
dc.subjectадогматизмuk_UA
dc.subjectістинне християнствоuk_UA
dc.subjectспекулятивне мисленняuk_UA
dc.subjectпарадоксuk_UA
dc.subjectабсурдuk_UA
dc.subject«присвоєння віри»uk_UA
dc.subjectистинное христианствоuk_UA
dc.subjectспекулятивное мышлениеuk_UA
dc.subject«присвоение веры»uk_UA
dc.subjectadogmatismuk_UA
dc.subjecttrue Christianityuk_UA
dc.subjectspeculative thoughtuk_UA
dc.subjectparadoxuk_UA
dc.subjectabsurduk_UA
dc.subject«appropriation of faith»uk_UA
dc.titleАдогматична критика кіркегором спроможності спекулятивного мислення бути підгрунтям істинного християнстваuk_UA
dc.title.alternativeThe adogmatic criticism by s. kierkegaard of speculative thinking, which is trying to be the theoretical basis of the true christian idealuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 9

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pdf_com-126-133.pdf959.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.