Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5990
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрущенко, В. П. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-29T13:43:27Z | - |
dc.date.available | 2022-08-29T13:43:27Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Андрущенко В. П. Два напрямки глобалізації та освітня політика. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2016. № 9. С. 94-99. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-619-144-5 | - |
dc.identifier.issn | 2415-8488 | - |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5990 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядається освітня політика в умовах глобалізації. Автор стверджує, що активними учасниками глобалізації є інституції і «нові соціальні рухи», які уособлюють собою глобалізацію «згори» і «знизу». Ці два процеси виявляють себе на усіх рівнях освітньої політики – світовому, регіональному, національному, локальному і, нарешті, на рівні університету. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье рассматривается образовательная политика в условиях глобализации. Автор утверждает, что активными участниками глобализации являються институции и «новые социальные движения», которые олицетворяют собой глобализацию «сверху» и «снизу». Эти два процесса проявляются на всех уровнях образовательной политики - мировом, региональном, национальном, локальном и университетском. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article devoted to the educational policy in the context of globalization. The author argues that the active participants in the globalization are institutions and “new social movements”. It represents the globalization of the “from above” and “from below”. These two processes occur at international, regional, national, local and university levels of the educational policy. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУСГ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 9 | - |
dc.subject | освітня політика | uk_UA |
dc.subject | знання | uk_UA |
dc.subject | глобалізація | uk_UA |
dc.subject | “мережеве суспільство” | uk_UA |
dc.subject | Болонський процес | uk_UA |
dc.subject | образовательная политика | uk_UA |
dc.subject | знания | uk_UA |
dc.subject | глобализация | uk_UA |
dc.subject | «сетевое общество» | uk_UA |
dc.subject | Болонский процесс | uk_UA |
dc.subject | educational policy | uk_UA |
dc.subject | knowledge | uk_UA |
dc.subject | globalization | uk_UA |
dc.subject | “network society” | uk_UA |
dc.subject | the Bologna process | uk_UA |
dc.title | Два напрямки глобалізації та освітня політика | uk_UA |
dc.title.alternative | The two ways of globalization and the educational policy | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 9 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
pdf_com-94-99.pdf | 713.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.