Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59891
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLiu Chaoqun-
dc.contributor.authorBieliaieva, O.-
dc.date.accessioned2024-12-12T14:56:38Z-
dc.date.available2024-12-12T14:56:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationLiu Chaoqun, Bieliaieva O. The management of network marketing under the backgroundof internet+: a case study of TCL group. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 116-118uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59891-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleThe management of network marketing under the backgroundof internet+: a case study of TCL groupuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_Aktual_problemy_perspekt_rozvytku 24-116-118.pdf130.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.