Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59674
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозлов, Р. В.-
dc.date.accessioned2024-12-06T11:29:55Z-
dc.date.available2024-12-06T11:29:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКозлов Р. В. Сутність та значення стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах діджиталізації. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 01 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 271-272uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59674-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleСутність та значення стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах діджиталізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conf_Mekhanizmy_24-271-272.pdf157.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.