Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДем’яненко, Т. І.-
dc.date.accessioned2024-12-05T12:45:20Z-
dc.date.available2024-12-05T12:45:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДем’яненко Т. І. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах постійно змінного макросередовища. Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 01 листопада 2024 р. Харків: ДБТУ, 2024. С. 182-184uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59638-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах постійно змінного макросередовищаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf_Mekhanizmy_24-182-184.pdf157.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.