Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5960
Title: Трансформація механізмів та систем менеджменту маркетингово-збутової та логістичної діяльності аграрних підприємств та об'єднань
Other Titles: Трансформация механизмов и систем менеджмента маркетингово-сбытовой и логистической деятельности аграрных предприятий и объединений
Transformation of mechanisms and the system of marketing, marketing and logistics activities of agricultural enterprises and associations
Authors: Ганжуренко, І. В.
Keywords: механізм;система;маркетингово-збутова діяльність;логістична діяльність;аграрне підприємство;товаровиробники;агропродовольчий ринок;механизм;система;маркетингово-сбытовая деятельность;логистическая деятельность;аграрное предприятие;товаропроизводители;агропродовольственный рынок;mechanism;system;marketing and sales activities;logistic activities;agricultural enterprise;producers;agri-food market
Issue Date: 2019
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Ганжуренко І. В. Трансформація механізмів та систем менеджменту маркетингово-збутової та логістичної діяльності аграрних підприємств та об'єднань. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 202 «Економічні науки». 2019. С. 438-449.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 202
Abstract: У статті розкрито сутність трансформацій механізмів і систем управління маркетингово-збутової та логістичної діяльності аграрних підприємств та їх об'єднань, окреслено хронологію їх етапів, проведено аналіз передумов виникнення. Обґрунтовано необхідність врахування тенденцій при побудові архітектури механізму стратегічного управління маркетингово-логістичною діяльністю аграрного підприємства, означено елементи цього механізму. У процесі дослідження використовувалися абстрактно-логічний, історичний, монографічний методи та статистичний аналіз. Науково-практична значущість результатів полягає у формуванні рекомендацій стосовно удосконалення менеджменту маркетингово-збутової та логістичної діяльнотс агарних підприємств та їх об'єднань.
В статье раскрыта сущность трансформаций механизмов и систем управления маркетингово-сбытовой и лошистической деятельности аграрных предприятий и их объединений, определены хронологию их этапов, проведен анализ предпосылок возникновения. Обоснована необходимость учета тенденций при построении архитектуры механизма стратегического управления маркетингово-логистической деятельностью аграрного предприятия, отмечены элементы этого механизма. В процессе исследования использовались абстрактно-логический, исторический, монографический методы и статистический анализ. Научно-практическая значимость исследования заключается в формировании рекомендаций по совершенствованию менеджмента маркетингово-сбытовой и логистической деятельности аграрных предприятий и их объединений.
The article reveals the essence of the transformation of mechanisms and management systems of marketing and sales and loshisticheskie activities of agrarian enterprises and their associations, determines the chronology of their stages, analyzes the prerequisites of occurrence. The necessity of taking into account trends in the development of the marketing mechanism of the marketing and logistic agility of the agribusiness is considered, the elements of this mechanism are noted. In the research process, abstract-logical, historical, monographic methods and statistical analysis were used. The scientific and practical significance of the study lies in the formation of recommendations for improving the management of marketing and sales and logistics of agricultural enterprises and their associations.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5960
Appears in Collections:Випуск 202: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
44.pdf377.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.