Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/59536
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЄфремова, Н. О.-
dc.contributor.authorКозлов, Роман Валерійович-
dc.date.accessioned2024-12-02T20:08:25Z-
dc.date.available2024-12-02T20:08:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКозлов Р. В. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах діджиталізації: кваліфікаційна робота магістра: спец. 073 – Менеджмент; наук. кер. Н. О. Єфремова. Харків: ДБТУ, 2024. 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/59536-
dc.description.abstractМета кваліфікаційної роботи полягає в розробці стратегій управління маркетинговою діяльністю в умовах діджиталізації. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність сільськогосподарського підприємства в умовах діджиталізації. Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспекти стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах діджиталізації. Наукова новизна результатів роботи полягає в визначенні поняття «стратегічне управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах діджиталізації», що увібрало в себе та об’єднало визначення і принципи стратегічного управління, маркетингової діяльності та діджиталізації; а також удосконаленні підходів до стратегічного управління маркетинговою діяльністю, що полягає у врахуванні сучасних тенденцій цифровізації. Ці підходи забезпечують адаптацію підприємства до цифрових змін у маркетинговому середовищі та сприяють підвищенню його ефективності.. Перший розділ роботи присвячений дослідженню теоретико-методичних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах діджиталізації. У другому розділі роботи досліджено середовище функціонування підприємства та здійснено аналіз маркетингової діяльності досліджуваного господарства. У третьому розділі основна увага приділена розробці стратегії управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах діджиталізації. Висновки. Підприємства, що інтегрують сучасні цифрові технології, здатні значно підвищити конкурентоспроможність своєї маркетингової діяльності завдяки оптимізації процесів збору та аналізу даних, ефективнішій взаємодії з клієнтами та швидшому адаптуванню до змін ринкового середовища. Запропоновані підходи стратегічного управління забезпечують підприємству нові можливості для розширення ринку, підвищення рентабельності та зміцнення позицій на ринку за рахунок інноваційних методів управління.uk_UA
dc.description.abstractThe main purpose of the qualification (master's) work is is to develop strategies for managing marketing activities in the conditions of digitalization. The object of research is is the marketing activity of an agricultural enterprise in the conditions of digitalization. The subject of research is the theoretical, methodological and practical aspects of strategic management of the marketing activities of the enterprise in the conditions of digitalization. The scientific novelty of the work results lies in definition of the concept of "strategic management of the marketing activity of the enterprise in conditions of digitalization", which has absorbed and united the definitions and principles of strategic management, marketing activity and digitalization; as well as improving approaches to the strategic management of marketing activities, which consists in taking into account modern digitalization trends. These approaches ensure the company's adaptation to digital changes in the marketing environment and contribute to increasing its effectiveness. In the qualifying master's thesis: In the first section of the work is devoted to the study of the theoretical and methodological foundations of strategic management of the marketing activities of the enterprise in the conditions of digitalization. In the second section of the work, the environment of the enterprise's functioning was investigated and the marketing activity of the studied farm was analyzed. In the third section, the main attention is paid to the development of a strategy for managing the marketing activities of the enterprise in the conditions of digitalization. Conclusions Enterprises that integrate modern digital technologies are able to significantly increase the competitiveness of their marketing activities thanks to the optimization of data collection and analysis processes, more effective interaction with customers and faster adaptation to changes in the market environment. The proposed strategic management approaches provide the enterprise with new opportunities to expand the market, increase profitability and strengthen market positions due to innovative management methods.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectпрогнозuk_UA
dc.subjectтрендuk_UA
dc.subjectсільськогосподарське підприємствоuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectforecastuk_UA
dc.subjecttrenduk_UA
dc.subjectagricultural enterpriseuk_UA
dc.titleСтратегічне управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах діджиталізаціїuk_UA
dc.title.alternativeStrategic management of marketing activities of the enterprise in conditions of digitalizationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dcterms.references1. Aaker David A. Strategic Market Management. 10th ed., John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, New Jersey, 2013. 336 p. 2. Ansoff H. I. Strategic Management. Palgrave Macmillan, 2007. 233 p. 3. Baker M. Digital Transformation CreateSpace Independent Publishing Platform. 2014. С. 226. 4. Doyle P., Stern Ph. Marketing Management and Strategy. Pearson College Div; 4th ed., 2006. 446 p. 5. Ringel M., Zablit H., Manly J., Grassl F. How Digital Transforms Innovation Strategy. URL: https://www.bcg.com/publications/2018/most-innovative companies-2018- how-digital-transformsstrategy.aspx 6. Shalmo D., Christopher A. W., Boardman L. Digital ttansformation of bussines models - best practice, enablers and roadmap. International Journal of Innovation Management. 2017. Vol. 21 (08). Р. 1-17. 7. Thompson А., Strickland III, A. J., Gamble J. Crafting and Executing Strategy: Concepts and Readings, 19th ed. McGraw-Hill Education, 2013. 600 p. 8. Багорка М. О., Кадирус І. Г., Кравець О. В. Розроблення маркетингових конкурентних стратегій підприємств. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». 2021. Вип. 36. С. 11 - 18. 9. Багорка М.О. Стратегічне планування маркетингової діяльності аграрних підприємств. Науковий економічний журнал «Інтелект XXI». 2020/ Випуск 2. С. 17–22. 10. Бондаренко В.М. Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємстві. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». 2015. № 1(1). С. 92–99. 11. Борзенко О., Глазова А. Теоретичні підходи до дослідження процесів цифровізації світової економіки. Журнал європейської економіки. 2022. № 3 (82). Том 21. С. 315-331. 12. Від проривних технологій до цифрової економіки : монографія / за заг. ред. О. В. Кубатка, Б. Л. Ковальова. Суми : Сумський державний університет, 2022. 256 с. 13. Власенко Д.О. Особливості стратегічного планування діяльності транспортних підприємств. Економіка та держава. 2014. № 1. С. 32–35. 14. Гросул В.А., Мамаєва Г.С. Маркетингове стратегічне планування на підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1 (1). С. 201–205. 15. Гусєва О. Ю., Легомінова С. В. Диджиталізація – як інструмент удосконалення бізнес-процесів, їх оптимізація. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2018, № 1 (23). С. 33-39. 16. Дубина М.В., Козлянченко О.М. Концептуальні аспекти дослідження сутності діджитилізації та її ролі в розвитку сучасного суспільства. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2019. № 3(19). С. 21–32. 17. Єфремова Н. Маркетингові аспекти корпоративної соціальної відповідальності в контексті інноваційного розвитку бізнес-структур. Галицький економічний вісник. 2020. № 5 (66). С. 155-161. 18. Єфремова Н. Організаційно-економічний механізм управління інноваційною діяльністю аграрних підприємств. Галицький економічний вісник. 2023. Том 81. № 2. С. 115-122. 19. Єфремова Н., Марченко М., Ломовських Л. Використання форсайт технологій для управління регіональним розвитком в умовах глобалізації та цифрової трансформації економіки. Галицький економічний вісник. 2023. № 3. С. 145-151. 20. Єфремова Н.О., Ломовських Л.О. Управління сучасними трендами розвитку глобальної економіки. Галицький економічний вісник. 2023. № 5. С. 107-113 21. Єфремова Н.О., Франк В.І., Волобуєв Д.Ю. Пріоритетні засади формування та управління маркетинговою та інноваційною діяльністю агропідприємств. Журнал з менеджменту, економіки та технологій. 2024. № 2. С. 62-75. 22. Завербний А.С., Залізна Л.В., Трач М.Я. Діджиталізація як важливий фактор формування конкурентоспроможності експортно-орієнтованого підприємства: інформаційний аспект. Економіка та суспільство. 2024. Вип. 60. 23. Іванечко Н. Р. Процес формування маркетингової стратегії. Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Економіка. 2014. Т. 22, вип. 8(2). С. 123–130. 24. Іванієнко Ю.В., Ковальчук К.В. Маркетингові стратегії формування конкурентного бренду на міжнародних ринках. Бізнес Інформ. 2022. №1. С.444- 450. 25. Івашків І. Р. Стратегічний маркетинг та маркетингова стратегія: сутність та взаємозв’язок. Наука й економіка. 2014. № 2. С. 75–80. 26. Кадирус І.Г. Донських А.С., Терещенко В.А. Формування стратегії розвитку аграрного підприємства. Ефективна економіка. № 7. 2020. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/7_2020/66.pdf. 27. Карпик Я., Пурей Є. Діджиталізація маркетингової діяльності в умовах інноваційних змін. Журнал стратегічних економічних досліджень. 2023. № 4 (15). С. 119-127. 28. Коробка С. В. Діджиталізація підприємницької діяльності. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна серія «Економічна». 2021, № 100. С. 88–95. 29. Кравчук Н. О., Римар О. Г., Бортнік Н. В. Цифрова економіка як один з напрямів розвитку повоєнної економіки України. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. 2022. № 3 (52). С. 155–169. 30. Краузе О. І., Піняк І. Л., Шпилик С. В. Соціальна відповідальність в контексті діджиталізації бізнесу. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". 2022. №11. 31. Лазебник Л. Л. Діджиталізація економічних відносин як фактор удосконалення бізнес-процесів підприємства. Економічний вісник. Серія: фінанси, облік, оподаткування. 2018. Вип. 2. С. 69-74. 32. Лазебник Л.Л., Войтенко В.О. Інформаційна інфраструктура в цифровізації бізнес-процесів підприємства. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2020. Випуск 42. С. 18–22. 33. Лапін А. В., Грінчук І. О., Оленюк Д.О. Діджиталізація економіки в Україні: сучасний стан та перспективи. Електронний журнал «Ефективна економіка». 2022. № 7. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105.2022.7.22 (дата звернення: 20.09.2024). 34. Ломовських Л. О. Організаційно-економічний механізм управління маркетингом суб’єктів аграрного підприємництва: теорія, методологія, практика: дис... д-ра екон. наук: 08.00.04. Одеса. 2018. 425 с. 35. Ломовських Л.О., Єфремова Н.О., Ковальова О.В. Маркетингова концепція стратегічного управління конкурентоспроможністю виробничо комерційної діяльності суб’єктів аграрного підприємництва. Наук. вісн. Мукачівс. держ. ун-ту. Серія «Економіка». 2019. Вип. 1 (11). С. 43–47. 36. Ломовських Л.О., Єфремова Н.О., Ковальова О.В. Стратегічне управління конкурентоспроможністю виробничо-комерційної діяльності суб’єктів аграрного підприємництва. Інфраструктура ринку. Випуск 29. С. 231-236. 37. Ломовських Л.О., Єфремова Н.О., Марченко М.В. Тенденції розвитку аграрного сектору в контексті інноваційних зрушень. Вчені записки. 2023. Вип. 30 (1). С. 80-92. 38. Ломовських Л.О., Єфремова Н.О., Пащенко Ю.В. Управління цифровими трансформаціями економіки в контексті глобалізації. Аграрні інновації. 2023. № 17. С. 218-224. 39. Ломовських Л.О., Фатуллаєва Я. О. Управління маркетингом та економічна ефективність виробництва продукції. Вісник ХНАУ ім. В. В. Докучаєва. Серія : Економічні науки. 2014. №5. С. 214–219. 40. Ломовських, Л. О., Яропут, С. С. Підвищення економічної ефективності діяльності підприємства на основі стратегічного планування. Вісник ХНАУ. Серія: Економічні науки 2014. № 6. С. 210-215. 41. Максимова І., Куриляк В. Діджиталізація світової індустрії у контексті забезпечення кліматичної нейтральності. Журнал європейської економіки. 2022. № 3 (82). Том 21. С. 353-370. 42. Мозгова В. Г. Інструменти Internet-маркетингу та їх переваги для сучасних українських підприємств. Ефективна економіка. 2020. № 14. С. 112–119. 43. Окландер М. А. та ін. Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства: монографія. За ред. В. П. Пилипчука. Київ, 2019. 463 с. 44. Окландер М. та ін. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя: монографія. За ред. М. А. Окландера. Одеса: 2017. 292 с. 45. Омельянович О. Р., Боб’як А. В. Стратегічне планування маркетингової діяльності діджиталізації підприємств автомобільного транспорту. Причорноморські економічні студії. 2021. Вип. 62. С. 73–77. 46. Отенко І.П., Ломовських Л.О., Пархоменко Н.О., Єфремова Н.О. Сучасні тенденції розвитку економіки сільського господарства України. Вісник ХНАУ. Cер. «Економічні науки». 2020. № 2. С. 91-105. 47. Піжук О.І. Цифрова трансформація економіки як основа формування її конкурентоспроможності. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2018. Вип. 6 (17). С. 79-83. 48. Приказюк Н., Марченко К. Маркетингові стратегії страховиків в умовах діджиталізації: сучасна практика та перспективи розвитку. Економічний аналіз. 2022. Т. 32. № 1. С. 236–247. 49. Пронько Л. М., Токар К. С. Маркетингова стратегія у формуванні конкурентоспроможності підприємства. Ефективна економіка. 2022. № 4. 50. Птащенко О., Зима О., Костіна К., Ларінченко М. International marketing as an effective tool of increasing enterprise competitiveness. Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. 2021. Вип. 3 (267). С. 128–131. 51. Романенко Л.Ф. Цифровий маркетинг: сутність та тенденції розвитку. Scientific Notes of Lviv University of Business and Law. 2019. № 23. С. 80–84. 52. Рубан В.В. Сучасні інструменти цифрового маркетингу. Вісник ХДУ. Серія «Економічні науки». 2018. № 30.Т. 1. С. 143–146 53. Рябов І.Б., Шевкопляс І. М. Особливості та сучасні тенденції застосування системи digital-маркетингу на підприємстві. Ефективна економіка. 2020. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8423 54. Савицька Н., Чміль Г. Нова парадигма маркетингу в умовах цифрової трансформації економіки. Вісник Сумського національного аграрного університету. 2020. Випуск 2 (84). С. 81-87. 55. Скупський Р.М., Єфремова Н.О. Економічна ефективність маркетингової діяльності підприємства/ Вісник ХНАУ ім. В.В. Докучаєва. Серія „Економічні науки”. 2018. № 3. С. 252-259. 56. Стукало Н., Сімахова А. Глобальні тренди розвитку соціальної економіки. Міжнародна економічна політика. 2021. № 1 (34). С. 7-22. 57. Ульянченко О.В., Єфремова Н.О. Обґрунтування важливості здійснення стратегічного управління підприємницько-комерційною діяльністю суб’єктів агробізнесу на принципах маркетингу. Вісник ХНАУ. 2019. № 2. С. 435-444. 58. Устенко М.О. Діджитилізація: основа конкурентоспроможності підприємства в реаліях цифрової економіки. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2019. № 68. С. 181–192. 59. Хамідов О., Маманазаров А., Максимова І., Слюсаренко К., Кулішов В. Парадигма діджиталізації фінансового ринку України. Журнал європейської економіки. 2021. № 4 (79). Том 20.. С. 680-696. 60. Цифрова трансформація економіки : мікро- та макроаспекти : колективна монографія / за заг. ред. Н.А. Мазур. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. 440 с. 61. Чеморда П. О., Васюткіна Н. В. Сучасні підходи до формування стратегії маркетингу соціальних медіа. Бізнесінформ. 2021. № 2. С. 346–351. 62. Чепелюк М. І. Інструментарій стратегічного управління в контексті сучасних концепцій та трендів світового економічного розвитку : монографія. Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2021. 396 с. 63. Шульга О. Напрями удосконалення системи стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства. Підприємництво та інновації, 2022. № 25. С. 110-113. 64. Шуміло Я. М. Інструменти штучного інтелекту для управління поведінкою економічних агентів в маркетинговій діяльності. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. 2022. Випуск 15. С. 60-66. 65. Ярош-Дмитренко Л.О. Діджиталізація маркетингу в умовах протидії поширенню пандемії COVID-19. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2020. №45. С. 147-152uk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет-
dc.contributor.affiliationКафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування-
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_M_44_073-23m-02_Kozlov_R_V.pdf
  Restricted Access
1.15 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.