Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5953
Title: | Кав'ярня як різновид спеціалізованих закладів ресторанного господарства |
Other Titles: | Кофейня как разновидность специализированных учреждений ресторанного хозяйства The café is a kind of specialized restaurant establishment |
Authors: | Воронюк, Т. А. |
Keywords: | ресторанне господарство;ресторан;кав’ярня;види кав’ярень;ринок кави;общественное питание;ресторан;кафе;виды кафе;рынок кофе;restaurant business;restaurant;cafe;types of coffee shops;coffee market |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ХНТУСГ |
Citation: | Воронюк Т. А. Кав'ярня як різновид спеціалізованих закладів ресторанного господарства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 202 «Економічні науки». 2019. С. 373-383. |
Series/Report no.: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 202 |
Abstract: | Стаття присвячена дослідженню поняття кав’ярні як різновиду спеціалізованих закладів ресторанного господарства в розрізі сьогодення. В роботі визначено місце кав’ярень з загальній структурі ресторанного господарства. Модифіковано визначення кав’ярні та
розроблено класифікацію закладів даного виду. Описано особливості явища кав’ярень «третьої хвилі» та обґрунтовано перспективність даної сфери господарювання.
Досліджено, що кав’ярні займають вагому частку в загальній сукупності закладів ресторанного господарства. Встановлено, що на даному етапі розвитку вітчизняної економіки кав’ярні виступають одним з найдинамічніших напрямів розвитку ресторанного господарства та являються важливою складовою індустрії гостинності в Україні. Визначено, що поширення кавової культури та обізнаності споживачів у даній сфері робить кавовий бізнес перспективним напрямком діяльності для українських підприємців. Визначено, що сьогодні поняття кав’ярні набуває нового значення – це заклад ресторанного господарства, де населенню пропонується широкий асортимент кавових напоїв високої якості, різноманітних сортів кави як традиційних, так і альтернативних методів приготування і повна поінформованість бариста з приводу походження, рівня та свіжості
обсмаження кавового зерна, а також тонкощів смаку кожного з варіантів. Запропоновано класифікацію кав’ярень за різними класифікаційними ознаками. Обґрунтовано необхідність, для закладів даного типу, концентрувати увагу не тільки поточних проблемах, а й розробляти довгострокову стратегію для подальшого розвитку.
Кав’ярні сьогодні – це заклади ресторанного господарства, де кава являється особливим продуктом і готується на якісно новому рівні з індивідуальним підходом до кожного клієнта. Заклади, що позиціонують себе як кав’ярні – стають невід’ємною частиною індустрії гостинності та потребують подальших наукових досліджень з приводу
утримання конкурентних позицій на довгострокову перспективу. Статья посвящена исследованию понятия кафе как разновидности специализированных учреждений ресторанного хозяйства в разрезе настоящего. В работе определено место кафе с общей структуре ресторанного хозяйства. Модифицировано определения кафе и разработана классификация заведений данного вида. Описаны особенности явления кафе «третьей волны» и обоснованно перспективность данной сферы хозяйствования. Доказано, что кафе занимают весомую долю в общей совокупности заведений ресторанного хозяйства. Установлено, что на данном этапе развития отечественной экономики кафе выступают одним из самых динамичных направлений развития ресторанного хозяйства и являются важной составляющей индустрии гостеприимства в Украине. Определено, что распространение кофейной культуры и осведомленности потребителей в данной сфере делает кофейный бизнес перспективным направлением деятельности для украинских предпринимателей. Определено, что сегодня понятие кафе приобретает новое значение – это заведение ресторанного хозяйства, где населению предлагается широкий ассортимент кофейных напитков высокого качества, различных сортов кофе как традиционных, так и альтернативных методов приготовления и полная осведомленность бариста по поводу происхождения, уровня и свежести обжарки кофейного зерна, а также тонкостей вкуса каждого из вариантов. Предложена классификация кафе по различным классификационным признакам. Обоснована необходимость, для учреждений данного типа, концентрировать внимание не только текущих проблемах, но и разрабатывать долгосрочную стратегию для дальнейшего развития. Кафе сегодня - это заведения ресторанного хозяйства, где кофе является особым продуктом и готовится на качественно новом уровне с индивидуальным подходом к каждому клиенту. Заведения, позиционирующих себя как кофейни - становятся неотъемлемой частью индустрии гостеприимства и требуют дальнейших научных исследований по поводу удержания конкурентных позиций на долгосрочную перспективу. The article is devoted to the research of the concept of coffee shops as a kind of specialized restaurants in the context of the present. The work identifies the location of cafes with the overall structure of the restaurant industry. Café definitions have been modified and the classification of establishments of this type developed. The peculiarities of the phenomenon of third wave coffee shops are described and the prospects of this sphere of business are substantiated. It has been researched that coffee shops occupy a significant share in the total number of restaurants. It is established that at this stage of development of the domestic economy, coffee shops are one of the most dynamic areas of development of the restaurant industry and are an important component of the hospitality industry in Ukraine. It is determined that spreading the coffee culture and consumer awareness in this area makes the coffee business a promising activity for Ukrainian entrepreneurs. It is determined that today the concept of coffee shops is gaining new meaning - it is an institution of restaurant business, where the population is offered a wide range of high quality coffee drinks, various types of coffee both traditional and alternative methods of preparation and full knowledge of the barista about the origin, level and freshness of roasting. coffee beans, as well as the subtleties of each of the flavors. It is suggested to classify coffee shops by different classification characteristics. The necessity, for institutions of this type, to concentrate attention not only on current problems, but also to develop a long-term strategy for further development is substantiated. Cafes today are the establishments of the restaurant industry where coffee is a special product and is being prepared at a new level with an individual approach to each client. Establishments that position themselves as coffee shops are becoming an integral part of the hospitality industry and need further research to maintain competitive positions in the long term. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5953 |
Appears in Collections: | Випуск 202: Економічні науки |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.