Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5944
Title: Маркетингове управління: особливості імплементації в систему менеджменту аграрних підприємств
Other Titles: Маркетинговое управление: особенности имплементации в систему менеджмента аграрных предприятий
Marketing management: features of implementation in the management system of agricultural enterprises
Authors: Бабко, Н. М.
Калініченко, С. М.
Микитась, А. В.
Харчевнікова, Л. С.
Keywords: стратегічне управління;маркетинговий менеджмент;конкурентоспроможність підприємства;організаційні зміни;інструменти маркетингу;система управління;стратегії;результативність;підприємство;стратегическое управление;маркетинговый менеджмент;конкурентоспособность предприятия;организационные изменения;инструменты маркетинга;система управления;стратегии;результативность;предприятие;strategic management;marketing management;enterprise competitiveness;organizational changes;marketing tools;management system;strategies;performance;enterprise
Issue Date: 2019
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Бабко Н. М., Калініченко С. М., Микитась А. В., Харчевнікова Л. С. Маркетингове управління: особливості імплементації в систему менеджменту аграрних підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 202 «Економічні науки». 2019. С. 299-307.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 202
Abstract: В статті опрацьовано змістовне наповнення маркетингового управління з одночасним виокремленням особливостей його імплементації в систему менеджменту аграрних підприємств через визначення організаційної структури підприємства та використання організаційних змін, які сформують ефективний маркетинговий інструментарій на підприємстві. Таким чином, особливостями формування маркетингового управління системи менеджменту є не лише розгалуження окремих функцій за різними підрозділами, як це здається з першого погляду. Визначено, що основною функцію маркетингу на підприємстві є поєднання всіх визначених напрямів діяльності та їх розвитку в ринковому середовищі, при виході підприємства на ринок, через поєднання і комплексність. Крім того, всі визначені напрями діяльності мають звертатися до проведеного маркетингового дослідження відповідного цільового ринку. Одночасно відділ маркетингу має постійно та планомірно виконувати функції щодо забезпечення отримання підприємством конкурентних переваг на ринку, а також через формування відповідного іміджу підприємства.
В статье рассмотрено содержательное наполнение маркетингового управления с одновременным выделением особенностей его имплементации в систему менеджмента аграрных предприятий через определение организационной структуры предприятия и использования организационных изменений, которые сформируют эффективный маркетинговый инструментарий на предприятии. Таким образом, особенностями формирования маркетингового управления системы менеджмента является не только разветвления отдельных функций по разным подразделениям, как это кажется с первого взгляда. Определено, что основной функцией маркетинга на предприятии является сочетание всех определенных направлений деятельности и их развития в рыночной среде, при выходе предприятия на рынок, их сочетания и комплексность. Кроме того, все определенные направления деятельности должны обращаться к проведенного маркетингового исследования соответствующего целевого рынка. Одновременно отдел маркетинга должен постоянно и планомерно выполнять функции по обеспечению получения предприятием конкурентных преимуществ на рынке, а также через формирование соответствующего имиджа предприятия.
The article elaborates the meaningful filling of marketing management with the simultaneous separation of features of its implementation in the management system of agricultural enterprises by defining the organizational structure of the enterprise and the use of organizational changes that will form effective marketing tools in the enterprise. Thus, the peculiarities of the formation of marketing management of the management system is not only the branching of individual functions in different units, as it seems at first glance. It is determined that the main function of marketing at the enterprise is the combination of all identified areas of activity and their development in the market environment, when the enterprise enters the market, through combination and complexity. In addition, all identified areas of activity should refer to the marketing research of the relevant target market. At the same time, the marketing department should constantly and systematically perform the functions of ensuring that the company receives competitive advantages in the market, as well as by forming an appropriate image of the company.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5944
Appears in Collections:Випуск 202: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdf487.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.