Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5897
Title: Управління маркетинговою та логістичною діяльністю підприємств-суб'єктів ринку плодовочевої продукції: автореф. дис. на здобуття … канд. екон. наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)
Other Titles: Management of marketing and logistical activity of enterprises-subjects of the market of fruits and vegetables
Authors: Майборода, Олена Вікторівна
metadata.dc.contributor.advisor: Писаренко, Володимир Вікторович
Keywords: маркетинг;логістика;маркетингова стратегія;механізм управління;система менеджменту;логістичний контролінг;marketing;logistics;marketing strategy;management mechanism;management system;logistics control
Issue Date: 2019
Publisher: Харків
Citation: Майборода О. В. Управління маркетинговою та логістичною діяльністю підприємств-суб'єктів ринку плодовочевої продукції: автореф. дис. … канд. екон. наук: 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності); наук. конс. В. В. Писаренко; Харків, 2019. 23 с.
Abstract: Дисертація присвячена обґрунтуванню теоретичних, методичних та прикладних засад формування системи управління маркетинговою та логістичною діяльністю підприємств-суб’єктів плодоовочевого ринку. Виконано ідентифікацію передумов формування маркетингової та логістичної діяльності підприємств-суб’єктів плодоовочевого ринку. Обґрунтовано методичний підхід щодо комплексного оцінювання результативності управління маркетинговою та логістичною діяльністю в підприємствах-суб’єктах плодоовочевого ринку. Досліджено особливості формування системи управління маркетинговою та логістичною діяльністю в підприємствах-суб’єктах плодоовочевого ринку. Проаналізовано сучасний стан управління маркетинговою та логістичною діяльністю в підприємствах-суб’єктах плодоовочевого ринку. Визначено чинники впливу мікро- та макросередовища при формуванні системи управління маркетинговою та логістичною діяльністю в підприємствах-суб’єктах плодоовочевого ринку. Виконано моделювання стратегій управління маркетинговою та логістичною діяльністю в підприємствах-суб’єктах плодоовочевого ринку. Обгрунтовано напрями удосконалення управління маркетинговою та логістичною діяльністю в підприємствах-суб’єктах плодоовочевого ринку. Обґрунтовано концептуальні засади побудови та функціонування системи управління маркетинговою та логістичною діяльністю аграрних підприємств на ринку плодоовочевої продукції, які передбачають поєднання досліджень маркетингового середовища, інструментарію маркетингу, декомпозиції логістичних процесів на стадіях заготівлі, зберігання, транспортування, товарної доробки і переробки, оптової та роздрібної торгівлі з інтеграцією в маркетинговий менеджмент підприємства контролінгових процедур та відповідної функціональної системи стратегічного, тактичного та оперативного управління і контролю. Розроблено та апробовано методичний підхід щодо комплексного оцінювання результативності управління маркетинговою та логістичною діяльністю в підприємствах-суб’єктах плодоовочевого ринку, який дозволяє керуватися не тільки оцінками економічних результатів виробничо-комерційної діяльності, а й співвідносити їх з визначенням рівня організації маркетингу та логістики на основі поєднання розрахунково-аналітичних методів з методами експертного оцінювання в контексті пошуку шляхів раціоналізації управління маркетингово-логістичною діяльністю. Ідентифіковано передумови розвитку маркетингової та логістичної діяльності підприємств-суб’єктів плодоовочевого ринку шляхом систематизації об’єктивних та суб’єктивних причин поглиблення інтеграції маркетингових та логістичних інструментів в менеджмент підприємства з урахуванням характеристик продукції, кон’юнктурних особливостей цільового ринку її збуту, а також ознак виробничого та комерційного потенціалу підприємств.
The dissertation is devoted to substantiation of theoretical, methodological and applied foundations of forming a system of management of marketing and logistic activity of enterprises - subjects of the fruit and vegetable market. The prerequisites for forming the marketing and logistic activity of the enterprises-subjects of the fruit and vegetable market have been identified. The methodical approach to comprehensive evaluation of marketing and logistics management performance in enterprises subject to fruit and vegetable market is substantiated. The peculiarities of forming the system of marketing and logistic activity management in the enterprises subjects of the fruit and vegetable market are investigated. The present state of management of marketing and logistic activity in the enterprises-subjects of the fruit and vegetable market is analyzed. The factors of influence of micro- and macro environment in forming of the system of management of marketing and logistic activity in the enterprises-subjects of the fruit and vegetable market are determined. Modeling of marketing and logistics management strategies in the enterprises subjects of the fruit and vegetable market is performed. The directions of improvement of management of marketing and logistic activity in the enterprises subjects of the fruit and vegetable market are substantiated. The conceptual bases of construction and functioning of the system of management of marketing and logistic activity of agrarian enterprises in the market of fruit and vegetable products are provided, which envisage a combination of research of marketing environment, marketing tools, decomposition of logistic processes at the stages of harvesting, storage, processing integration into the marketing management of the enterprise of control procedures and the corresponding functional system p ratehichnoho, tactical and operational management and control. A methodical approach to comprehensive evaluation of marketing and logistics management performance in enterprises subject to fruit and vegetable market has been developed and tested, which allows not only to evaluate the economic results of production and commercial activity, but also to evaluate the economic results of production and commercial activity, but also to correlate them with determining the level of marketing and logistics organization based on a combination of calculation and analytical methods with methods of expert evaluation in the context of finding ways to rationalize the management of marketing and logistics activity. Prerequisites for the development of marketing and logistic activity of enterprises-subjects of the fruit and vegetable market by systematization of objective and subjective reasons for deepening the integration of marketing and logistic tools in the management of the enterprise, taking into account the characteristics of products, market conditions and target market of its sales production and commercial potential of enterprises.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5897
Appears in Collections:08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Maiboroda.pdf420.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.