Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58934
Title: | Новітні технології та тренди ресторанного бізнесу |
Other Titles: | The latest technologies and trends in the restaurant business |
Authors: | Давидова, О. Ю. Сисоєва, С. І. |
Keywords: | тренд;технологія;ресторанний бізнес;екологія;здорове харчування;споживач;страви;trend;technology;restaurant business;ecology;healthy food;consumer;dishes |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Харків: ДБТУ |
Citation: | Давидова О. Ю., Сисоєва С. І. Новітні технології та тренди ресторанного бізнесу. Journal of management, economics and technology = Журнал з менеджменту, економіки та технологій. № 1. Харків: ДБТУ, 2024. С. 58-67 |
Series/Report no.: | Журнал з менеджменту, економіки та технологій;№ 1 |
Abstract: | Обґрунтовано теоретичні, науково-методичні та прикладні питання
ресторанної галузі. Розроблено практичні рекомендації щодо застосування новітніх
трендів у галузі ресторанного бізнесу та здорового харчування. Методологічною
основою дослідження є сукупність методів наукового пізнання, а саме логічних,
системно-структурних та інших. Сфера ресторанного господарства є галуззю
економіки, що постійно розвивається. Оскільки ця сфера торкається інтересів майже
всього населення, вона вимагає до себе особливої уваги та підходу, і з метою
максимального задоволення інтересів споживачів необхідно поступово проводити
модернізацію бізнесу та впроваджувати інновації та технології, необхідні для
подальшої життєдіяльності ресторанів. Стаття спрямована на вивчення технологій
і трендів у сфері ресторанного господарства, описує тренди, що використовують у
ресторанах та інших закладах ресторанного господарства. Доведено, що правильне
харчування не просто тренд, а невід’ємна частина сучасної культури харчування. У
статті представлено найбільш пріоритетні тренди, виявлено позитивне і негативне
значення та розглянуто технології, що найчастіше використовують у ресторанному
бізнесі. Розглянуто класифікацію інновацій і виділено кілька основних груп, на які вони
поділяються. Виявлено ознаки, що визначають рівень використання трендів. Тому
актуальним залишається завдання з розроблення та впровадження нових видів
технологій, що сприяють подальшому розвитку ресторанної сфери нашої країни.
Доведено, що інновації дозволяють підприємству ресторанного господарства
покращувати якість обслуговування та технологію приготування страв. А їх
застосування є одним з факторів, що підвищують конкурентоспроможність
підприємства ресторанного господарства на ринку. Subject of study. Composition and structure of restaurant business technologies, the latest trends that are applied taking into account domestic and foreign requirements of today The aim of the study. The theoretical, scientific-methodical and applied issues of the restaurant industry are substantiated. Practical recommendations for the application of the latest trends in the field of restaurant business and healthy eating have been developed. Research methods. The methodological basis of the study is a set of methods of scientific cognition, namely logical, system-structural, and others. Results of work. The restaurant industry is a developing sector of the economy. Due to the fact that this area affects the interests of almost the entire population, it requires special attention and approach, and in order for the interests of consumers to be more satisfied, it is necessary to gradually modernize your business step by step and introduce into it the innovations and technologies necessary for the further life of restaurants. The article is aimed at studying technologies and trends in the restaurant industry, describes some of the trends used in restaurants and other establishments of the restaurant industry. The article presents the most priority trends, identifies their positive and negative values and considers the technologies that are often used in the restaurant business. The classification of innovations has been considered and several main groups into which they are divided have been allocated. The signs that determine the level of use of trends have been identified. In this regard, the task of developing and implementing new types of technologies that contribute to the further development of the restaurant industry of our country remains relevant. It is proved that innovations allow the enterprise to improve the quality of service and cooking technology. And their use is one of the factors that increase the competitiveness of the enterprise in the market. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/58934 |
metadata.dcterms.references: | 1. Міхненко М., Лихолат О., Вишнікіна О. Екологічність та свідоме споживання як інноваційний напрям розвитку індустрії гостинності України. Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування: тези доп. ІV Міжнар. наук.- практ. конф. (21 вересня 2022 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2022. 272 с. 2. Поворознюк, І. (2021). Інноваційні технології в ресторанному бізнесі. Економіка та суспільство, (30). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-30-17. 3. Лисюк, Т., Терещук, О., & Пасічник, М. (2022). Інноваційні технології у готельно-ресторанному господарстві. Економіка та суспільство, (40). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-11 4. Кіш Г. Інноваційні технології в діяльності готельно-ресторанних підприємств. Актуальні питання у сучасній науці. 2023. Випуск № 6(12). С. 65-77. 5.Давидова О.Ю. Управління якістю продукції та послуг у готельно ресторанному господарстві : підручник / О.Ю. Давидова. – Х.: Вид-во Іванченка І.С., 2018. – 488 с. 6. Prokhorova V., Davydova O. Protsenko V. Methodological Aspects of Implementation of the Safety System in the Activity of Hotel and Catering Journal of management, economics and technology. № 1. 2024 Industry Enterprises. International Journal of Engineering & Technology, 7 (4.3). 2018, pp. 502‒506. https://www.sciencepubco.com /index.php/ijet/article/view/19924 7.Давидова О.Ю. Інноваційне управління розвитком підприємств готельно-ресторанного господарства: методологія, теорія і практика : монографія / О.Ю. Давидова. Х. : Вид-во Іванченка І.С., 2018. 448 с. 8.Ibrahim Yilmaz. Do hotel customers use a multi-expectation framework in the evaluation of services ? A study in Cappadocia, Turkey. Tourism and Hospitality Research. 2010. Vol. 10. PP. 59-69. |
Appears in Collections: | № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1_Journal_2024_56-65.pdf | 558.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.