Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57530
Title: Маркетингові стратегії просування продукції на міжнародному ринку
Other Titles: Marketing strategies for promoting products on the international market
Authors: Рекец, Іван Андрійович
metadata.dc.contributor.advisor: Величко, Катерина Юріївна
Keywords: маркетинг;маркетингова стратегія;міжнародний ринок;просування продукції на міжнародному ринку;marketing;marketing strategy;international market;promotion of products on the international market
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Рекец І. А. Маркетингові стратегії просування продукції на міжнародному ринку: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 292 – Міжнародні економічні відносини; наук. кер. К. Ю. Величко; Харків: ДБТУ, 2024. 51 с.
Abstract: У сучасних умовах глобалізації економіки, формування міжнародної маркетингової стратегії є актуальним питанням для більшості підприємств, що діють на міжнародному ринку та передбачає вироблення ефективної стратегії, спрямованої на досягнення ключових цілей та завдань, що стоять перед підприємствами. Метою роботи є розробка ефективної маркетингової стратегії для просування продукції на міжнародному ринку. Об'єктом дослідження є міжнародна маркетингова стратегія (ММС). Предметом дослідження є процес просування продукції на міжнародному ринку, включаючи аналіз цільового аудиторії, вивчення особливостей міжнародного споживача, вибір оптимальних каналів розповсюдження та комунікації, стратегії ціноутворення та брендування з метою підвищення обсягів продажів і створення стійкого позитивного іміджу на міжнародному ринку. У кваліфікаційній роботі висвітлено категорії «маркетингова стратегія» та «міжнародна маркетингова стратегія», зроблено їх порівняльний аналіз, охарактеризовано типи та методи оцінки ефективності впровадження міжнародної маркетингової стратегії; подано аналіз економічної, фінансової та ЗЕД ТОВ «Лаунч-Україна» (товарна та географічна структура), який показав стабільний стан підприємства та активну експортно-імпортну діяльність; розглянуто міжнародні маркетингові стратегії досліджуємого підприємства, проблеми та можливості підприємства на основі SWOT-моделі та розроблено конкретні заходи покращення міжнародної маркетингової стратегії підприємства. Запропоновано кроки щодо удосконалення міжнародної маркетингової стратегії, які дозволять підприємству успішно вийти на нові міжнародні ринки та зміцнити свої позиції як інноваційного лідера в галузі обладнання та інструментів для автосервісів. Зроблено загальний висновок висновок про важливість формування дієвої міжнародної маркетингової стратегії для успішного просування продукції та посилення конкурентних позицій підприємства на міжнародному ринку.
In the current conditions of globalization of the economy, the formation of an international marketing strategy is an urgent issue for most enterprises operating on the international market and involves the development of an effective strategy aimed at achieving the key goals and tasks facing enterprises. The purpose of the work is to develop an effective marketing strategy for promoting products on the international market. The object of research is international marketing strategy (IMS). The subject of the study is the process of product promotion on the international market, including the analysis of the target audience, the study of the characteristics of the international consumer, the selection of optimal distribution and communication channels, pricing and branding strategies in order to increase sales and create a sustainable positive image on the international market. In the qualification work, the categories "marketing strategy" and "international marketing strategy" are highlighted, their comparative analysis is made, the types and methods of evaluating the effectiveness of the implementation of MMC are characterized; an analysis of the economic, financial, and trade relations of Launch-Ukraine LLC (commodity and geographic structure) was presented, which showed the stable state of the enterprise and active export-import activity; the IMS of the investigated enterprise, problems and opportunities based on the SWOT model were considered, and specific measures to improve the IMS of the enterprise were developed. Steps to improve IMS are proposed, which will allow the enterprise to successfully enter new international markets and strengthen its position as an innovative leader in the field of equipment and tools for car services. A conclusion was made about the importance of forming an effective IMS for the successful promotion of products and strengthening the competitive position of the enterprise on the international market.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57530
metadata.dcterms.references: 1. Маркетингова стратегія. URL: https://sendpulse.ua/support/glossary/marketing-strategy (дата звернення 19.04.2024). 2. Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми: монографія. К. : КНЕУ, 2002. 245 с. 3. Кобець Д.Л. Теоретичні підходи до формування маркетингової стратегії на підприємствах. Економіка та управління підприємствами. 2017. Вип.13. С.502-506. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/13_ukr/82.pdf (дата звернення 19.04.2024). 4. Буняк Н. М. Сутність маркетингової стратегії підприємства. Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту. 2019. Вип. 23. С.22 -29. 5. Балановська Т. І., Гавриш О. М. Алгоритм вибору маркетингової стратегії. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Серія: Економічні науки. 2013. Вип. 2(7). Т. 1. С. 45 -51. 6. Ніколайчук О. Маркетингова стратегія : сутність й особливості. Галицький економічний вісник. 2019. № 6(61). С. 111 - 118. 7. Багорка М. О., Челак В. В. Сутнісна характеристика маркетингових стратегій, особливості та принципи їх формування у діяльності аграрних підприємств. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2018. Вип. 20. Ч. 1. С. 32 -36. 8. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський нац. ун-т. ім. І. Франка, 2020. 347 с. 9. Ушакова Н.Г., Величко К.Ю. Управління міжнародним бізнесом: конспект лекцій. Х.: Вид-во «Форт». 2016.126с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/24765/1/KL_upravMiZHBiznes_16.pdf (дата звернення 20.04.2024). 10. Войтович С. Я., Потапюк І. П. Сутність і зміст поняття «маркетингова стратегія». Економіка і регіон. 2011. No 4(31). С. 77 – 81. 11. Карачина Н. П., Зозуля І. В. Змістовність поняття «маркетингова стратегія підприємства» та особливості її розробки. Економічний простір. 2017. № 119. С. 165 –172. 12. Шалімова Ю.С., Калініна О.М. міжнародна маркетингова стратегія як інструмент управління міжнародною конкурентоспроможністю наіонального підприємства при виході на Європейській ринок. Глобальні та національні проблеми економіки. 2016.№9. С. 446-448. 13. Котлер Ф., Армстронг Г. Основи маркетингу. Київ : Науковий світ, 2023. 880 с. 14. Лошенюк О. В., Галан Л.В., Посохов І.М. Сучасні стратегії в міжнародному маркетингу. Вчені записки університету "КРОК" : зб. наук. пр. Київ : УЕП "КРОК", 2022. Вип. 2 (66). С. 123-131. 15. Шталь Т. В., Козуб В. О., Нахметов А. Н. Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок. БІЗНЕС ІНФОРМ. 2018. № 1. С. 345–351. 16. Джадан І. М. Підходи до трактування сутності міжнародної стратегії маркетингу промислового підприємства. Технологический аудит и резервы производства. 2014. № 6(2). С. 7- 12. 17. Morgan N. A., Whitler K. A., Feng H. et al. Research in marketing strategy. Journal of the Academy of Marketing Science. 2019. Vol. 47, Issue 1. P. 4‒29. DOI: https://doi.org/10.1007/s11747-018-0598-1 18. Abugre J. B., Anlesinya A. Corporate social responsibility strategy and economic business value of multinational companies in emerging economies: The mediating role of corporate reputation. Business Strategy and Development. 2020. Vol. 3, Issue 1. P. 4-15. DOI: https://doi.org/10.1002/BSD2.70. 19. Гронь О. В., Гаркуша В. О. Методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії консалтингової компанії. Бізнес Інформ. 2021. №10. C. 31–37. DOI : https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-10-31-37 20. SWOT-аналіз: види, особливості, плюси та мінуси і взагалі навіщо це потрібно/ URL: https://marketer.ua/ua/swot-analysis-types-features-pros-and cons (дата звернення 26.04.2024). 21. Кот О.В., Величко К.Ю., Носач Л.Л., Печенка О.І. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства: конспект лекцій. ХДУХТ, Харків. 2018. 320с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11330(дата звернення 21.04.2024). 22. LAUNCH: офіційний сайт компанії. URL: https://launch.ua/?gad_source=1 (дата звернення 25.04.2023). 23. Величко К Ю., Баламут Г.С. Міжнародна економіка. Практикум: навчальний посібник. Х.: ДБТУ, 2023. 108с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41882 (дата звернення 16.04.2024). 24. Левченко К. А. Маркетингова стратегія підприємства на ринку промислових товарів України: порядок формування та стратегічні ризики. Економіка та держава. 2018. № 3. С. 113-117. 25. Мельник Д. Л. Маркетингова стратегія підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. 2009. № 3. Т. 1. С. 213 –219. 26. Надь Н.М. Суть і класифікація маркетингових стратегій та їх значення у здійснені підприємницької діяльності. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui (дата звернення 16.04.2024). 27. Шуміло О.С., Кім О.О., Ковша Є.І. Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства з урахуванням глобалізації діяльності підприємства. Економічний простір. 2023.№185.С. 93-97. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/185-17. 28. Супрун С. Д. Етапи формування міжнародної маркетингової стратегії підприємств. Вінницький торговельно-економічний інститут «Young Scientist» 2016. № 8 (35) URL: http:// molodyvcheny.in.ua/ files/journal/2016/8/10.pd (дата звернення 6.05.2024). 29. Циганкова Т. М. Міжнародний маркетинг: теоретичні моделі та бізнес-технології: монографія. К.:КНЕУ, 2004. 400 с. 30. Ларіна Я.С. Маркетингові стратегії в міжнародному бізнесі: роль, умови та методи вибору. URL:.file:///C:/Users/vokil/Downloads/ecinn_2017_64_31.pdf 31. Рахман М.С. Міжнародний маркетинг: навчальний посібник. Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна. 2017. 180 с. 32. Готра В.В., Філін Ю.І. Розробка адаптивної стратегії маркетингу. Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні. 2017. С. 163—169. 33. Соковніна Д.М. Адаптивна маркетингова стратегія підприємства: методика формування та реалізація. Економіка та держава. 2020. №10. С. 89-92. 34. Радзіховська, Ю. М. Особливості міжнародного маркетингу в умовах віртуальної мобільності. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2023. (7). DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-7-02-01 35. Величко К. Ю. Драйвери економічного зростання національної економіки в умовах невизначеності: матеріали ІV Міжнародної науково практичної інтернет-конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 19 травня 2023 р.; Харків: ДБТУ, 2023. С. 302-305. 36. Кот О. В., Круглова О. А., Носач Л. Л., Чернишова Л. О., Величко К. Ю., Печенка О. І. Глобальна економіка: навчальний посібник. Харків: ХДУХТ, 2019. 141 с. 37. Давидова І. О., Величко К. Ю., Печенка О. І. Транснаціональні корпорації: навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей. 3Харків: Форт, 2018. 175 с.
Appears in Collections:292 - "Міжнародні економічні відносини" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_B_418_292z-20b-01_Rekets_I_A.pdf
  Restricted Access
1.59 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.