Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57484
Назва: Інструменти та методи реалізації стратегій ділового спілкування з міжнародними партнерами
Інші назви: Tools and methods for implementing business communication strategies with international partners
Автори: Ал-Аасар Раня Махфудх Мусаед
Науковий керівник : Величко, Катерина Юріївна
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра економіки та бізнесу
Ключові слова: ділове спілкування;міжнародні комунікації;ділові переговори;стратегії ділового спілкування;національні стереотипи;business communication;international communications;business negotiations;business communication strategies;national stereotypes
Дата публікації: 2024
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Ал-Аасар Раня Махфудх Мусаед. Інструменти та методи реалізації стратегій ділового спілкування з міжнародними партнерами: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 292 – Міжнародні економічні відносини; наук. кер. К. Ю. Величко; Харків: ДБТУ, 2024. 65 с.
Короткий огляд (реферат): Розширення міжнародних економічних зв'язків є головним фактором, що сприяє активізації ділової комунікації між бізнес-партнерами. У цьому контексті важливим є розуміння національних особливостей контрагентів, використання ефективних тактик і стратегій ділових переговорів, а також дотримання правил ділового етикету. Ці аспекти стають необхідними для досягнення успішних результатів у глобальному бізнесі, оскільки вони сприяють побудові довірчих відносин та вирішенню конфліктних ситуацій. У кваліфікаційній роботі охарактеризовано сутність поняття «ділове спілкування», «ділові переговори», класифіковано види ділового спілкування та його функції; досліджено фінансово-економічну та зовнішньоекономічну діяльність ТОВ «Дифлон» (організаційна структура, фінансовий стан, обсяги експорту, товарна та географічна структура експорту); висвітлено аспекти сприятливості міжнародного середовища ділового спілкування з урахуванням міжкультурних особливостей та запропоновано алгоритм удосконалення стратегії ділового спілкування для ТОВ «Дифлон». Зроблено висновок, що для ТОВ «Дифлон» є перспективним ринок Китаю, тому доцільним є забезпечення чіткого та прямого спілкування з китайськими партнерами із застосування у ділових переговорах стратегії WIN-WIN за запропонованим алгоритмом.
The expansion of international economic ties is the main factor contributing to the activation of business communication between business partners. In this context, it is important to understand the national characteristics of counterparties, use effective tactics and strategies of business negotiations, as well as observe the rules of business etiquette. These aspects become necessary for achieving successful results in global business, as they contribute to building trusting relationships and resolving conflict situations. In the qualification work, the essence of the concept of "business communication", "business negotiations" is characterized, the types of business communication and its functions are classified; the financial, economic and foreign economic activities of Diflon LLC were investigated (organizational structure, financial condition, export volumes, product and geographical structure of exports); aspects of the favorable international environment of business communication are highlighted, taking into account intercultural features, and an algorithm for improving the strategy of business communication for Diflon LLC is proposed. It was concluded that China is a promising market for Diflon LLC, therefore it is advisable to ensure clear and direct communication with Chinese partners using the WIN-WIN strategy in business negotiations according to the proposed algorithm
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57484
Використані джерела: 1. Мирошниченко М.І. Психологія ділового спілкування: конспект лекцій, Одеса: ОДЕУ. 2020. 130 с. 2. Кубко В.П. Комунікативний менеджмент: конспект лекцій для здобувачів вищої освіти гуманітарного факультету та навчально-наукового інституту дистанційної та заочної освіти, Одеса: ДУ «Одеська політехніка». 2021. 92 с. 3. Берестенко О. Г. Культура професійного спілкування : навч.-метод. Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». Луганськ : Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2013. 299 с. 4. Грень Л.М., Панфілов Ю.І. Соціальна політика та соціальне забезпечення в суспільстві. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Актуальні проблеми розвитку українського суспільства.1.2023. С.42-45. DOI: https://10.20998/2227-6890.2023.1.08 5. Козубовська І.В. Деякі особливості ділового спілкування у професійній діяльності соціального працівника. Соціальна робота в Україні: теорія і практика. URL: https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/20429/Kozubovska.pdf?sequence=1 (дата звернення 12.04.20240. 6. Авраменко О.О., Яковенко Л.В., Шийка В.Я.Ділове спілкування : навчальний посібник, ІваноФранківськ : Лілея_НВ. 2015. 160 с. 7. Ангелов Г., Дмитрашко С. Ділове спілкування: особливості сучасної комунікації. Food Industry Economics. 8(2).2016. DOI: https://doi.org/10.15673/fie.v8i2.134 8. Барановська Л.В., Глушаниця Н.В. Психологія ділового спілкування : навч. посібник. К. : НАУ. 2016. 248 с. 9. Сингаївська І., Архипчук І. Особливості дослідження взаємодії та ділового спілкування в колективній фінансовій службі організації. Організаційна психологія. Економічна психологія. 3-4 (27), 2022. С.142-148. DOI: https://doi.org/10.31108/2.2022.3.27.14 10. Бестужева С.В. Методичні аспекти формування ефективної стратегії ділового спілкування у зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. Том 31 (70). № 2, 2020. Ч.1. С. 21 -27. 11. Шульгіна Л.М. Бізнес-комунікації: навчально-методичний комплекс : навч. посіб. для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг», освітньо-професійної програми «Промисловий маркетинг». Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023. 151 с. 12. Муха Р.А. Бізнес-культура, сутність та основні характеристики. Ефективна економіка. 8. 2018. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/8_2018/33.pdf (дата звернення 20.03.2024). 13. Кот О.В., Величко К.Ю., Носач Л.Л., Печенка О.І. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства: конспект лекцій. ХДУХТ, Харків. 2018. 320с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11330 (дата звернення 21.03.2024) 14. Близнюк Т.П. Крос-культурні особливості менеджменту сучасної мультинаціональної організації: монографія. Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2017. 296 с. 15. Полякова Ю.В., Іваненко І.А. Особливості ділового спілкування з представниками азіатських країн. Вчені записки Кримського інженерно педагогічного університету. Економічні науки. Вип.30. URL: file:///C:/Users/vokil/Downloads/VzKipu_2011_30_27.pdf (дата звернення 24.03.2023). 16. Петрушенко Ю.М. Крос-культурні аспекти підвищення ефективності міжнародного бізнесу. 2020. URL: http://www.nbuv.gov.ua (дата звернення: 27.03.2024). 17. Боришкевич І.І. Особливості етики ділового спілкування у сучасному ринковому середовищі. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. Вип. 17 (1). 2021. С. 67-75. 18. Отенко І.П., Азаренков Г.Ф., Іващенко Г.А. Фінансовий аналіз : навчальний посібник. Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця. 2015. 156 с. 19. Чернишова Л.О., Козуб В. О., Носач Л. Л., Величко К. Ю., Печенка О. І. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства: практикум: навч. посібник. Харків: Форт, 2017. 238с. 20. Величко К.Ю., Печенка О.І. Міжнародна торгівля: конспект лекцій ХДУХТ, Харків 2018. 193с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/11331/1/konsp_lektsiyi_mizhnarodna_torhivlya_2018.pdf(lfnf (дата звернення 16.04.2023) 21. Величко К Ю., Баламут Г.С. Міжнародна економіка. Практикум: навчальний посібник. Х.: ДБТУ, 2023. 108с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41882 (дата звернення 16.04.2023) 22. Горобинська М.С., Величко К.Ю. Майстерність бізнес-переговорів: виявлення переваги у міжнародному бізнесі за допомогою Гарвардської моделі комунікації. Фінансова архітектоніка та сценарії конкурентних моделей розвитку. Міжнар. наук.-практ. конф. в системі МОН (17 листопада 2023р.). м. Харків. ДБТУ, 2023. С. 286-288. 23. Баценко Л. М., Галенко Р.В. Сучасні виклики теорії та практики міжнародних комунікацій в системі адміністративного управління організації в умовах сталого розвитку: системний підхід. Збірник наукових праць ДУІТ. Серія «Економіка і управління», 2023. Bun. 53. С.58-65. DOI: 10.32703/2664-2964-2023-53-58-66 24. Нужна О. Стиль керівництва та його вплив на реалізацію функцій спілкування у діловій комунікації. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 4. 2021. С. 81-87. 25. Максимець О., Адамович А. Переговори як складова частина ділової комунікації. Актуальні питання гуманітарних наук. 2021. 36. T. 2. С. 124-128. 26. Крисько Ж. Л., Скишляк О. А. Важливість неформальних комунікацій в управлінні бізнесом. Інфраструктура ринку. 2019. Вип. 32. С. 131–136. URL:http://www.market-infr.od.ua/journals/2019/32_2019_ukr/21.pdf (дата звернення 20.04.2024). 27. Як вимірювати ефективність комунікацій: які метрики важливі, а які -ні URL: https://ain.ua/2023/11/22/yak-vymiryuvaty-efektyvnist-pr-kampanij/(дата звернення 25.04.2024). 28. Орел В.М., Краля В.Г. Роль комунікацій в управлінні підприємством. Наукова періодика України URL:http://journals.uran.ua/index.php/wissn021/article/download/90871/86770 (дата звернення 25.04.2024). 29. Лозовський О. М., Колісник Д. М. Оптимізація комунікаційного процесу в менеджменті підприємства. Public communication in science: philosophical, cultural, political, economic and IT context: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (Vol. 1), May 15, 2020. Houston, USA: European Scientific Platform. С. 80–84. URL: https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/logos/article/view/2670/2557 (дата звернення 26.04.2024). 30. Тайєр А. Вплив комунікативних технологій на ефективність публічного управління в Україні у надзвичайних умовах. Публічне урядування, 4 (32), 2022. С.73-79. DOI: https://doi.org/10.32689/2617-2224-2022-4(32)-1015 31. Michael Fielding. Effective Communication in Organizations. – Juta and Company Ltd, 2006. 612 p. 32. Sriram, M., Kumar, U. (2019). Cross-Cultural Communication Challenges in Global Virtual Teams: A Study of Indian and Australian Teams. Global Business Review, 20(4), pp. 831-848. DOI: https://10.1177/0972150919855424 33. Zhu, R. (2019). Cross-Cultural Communication and Globalization. Journal of Multiculturalism in Education, 15(1), pp. 27-38. DOI: https://10.1108/JME-06-2018-0042
Розташовується у зібраннях:292 - "Міжнародні економічні відносини" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_B_412_292_292-20b-01_Al-Aasar_Ranya_Makhfukh_Musaed.pdf
  Restricted Access
1.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.