Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5742
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМорозов, В. І.-
dc.date.accessioned2022-08-26T10:11:48Z-
dc.date.available2022-08-26T10:11:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМорозов В. І. Стан і трансформація сучасного маркетингу в його віртуально-електронному форматі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 202 «Економічні науки». 2019. С. 34-43.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5742-
dc.description.abstractУ статті надано спроби розглянути та надати аналіз стану, структури та елементам сучасного Інтернет-маркетингу, виявити та означити найбільш його ефективні та прибуткові елементи. Разом з цим, в статті зроблені спроби виявити найбільш затребувані, ефективні інструменти Інтернет-маркетингу, які приносять найбільший прибуток і мають найпоширеніше використання в найбільш значущих сучасних кампаніях та в діяльності найбільш ефективних бізнесменів. У статті надано спроби означити перспективні, на даний момент, напрями подальшого розвитку Інтернетмаркетингу і всієї даної індустрії в цілому.uk_UA
dc.description.abstractВ статье даны попытки рассмотреть и предоставить анализ, структуры и элементам современного Интернет-маркетинга, выявить и обозначить наиболее его эффективные и прибыльные Элементы. Вместе с этим, в статье сделаны попытки выявить наиболее востребованные, эффективные инструменты Интернет-маркетинга, которые приносят наибольшую прибыль и имеют самое распространенное использование в наиболее значимых современных кампаниях и в деятельности наиболее эффективных бизнесменов. В статье даны попытки обозначить перспективные, на данный момент, направления дальнейшего развития Интернет-маркетинга и всей данной индустрии в целом.uk_UA
dc.description.abstractThe article attempts to consider and provide an analysis, structure and elements of modern Internet marketing, to identify and identify the most effective and profitable Elements. Along with this, the article attempts to identify the most popular, effective Internet marketing tools that bring the most profit and have the most widespread use in the most significant modern campaigns and in the activities of the most effective businessmen. The article attempts to identify promising, at the moment, directions for the further development of Internet marketing and the entire industry as a whole.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 202-
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectінтернет-сервісиuk_UA
dc.subjectелектронний ринокuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectінструменти електронного маркетингуuk_UA
dc.subjectИнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectинтернет-сервисыuk_UA
dc.subjectэлектронный рынокuk_UA
dc.subjectпотребителиuk_UA
dc.subjectинструменты электронного маркетингаuk_UA
dc.subjectInternet- marketinguk_UA
dc.subjectInternet servicesuk_UA
dc.subjectelectronic marketuk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjectelectronic marketing toolsuk_UA
dc.titleСтан і трансформація сучасного маркетингу в його віртуально-електронному форматіuk_UA
dc.title.alternativeСостояние и трансформация современного маркетинга в его виртуально-электронном форматеuk_UA
dc.title.alternativeThe state and transformation of modern marketing in its virtual electronic formatuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 202: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf381.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.