Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57223
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorХудавердієва, В. А.-
dc.contributor.authorАндреєва, Анна Романівна-
dc.date.accessioned2024-09-12T10:43:19Z-
dc.date.available2024-09-12T10:43:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАндреєва А. Р. Тенденції розвитку міжнародного ділового туризму: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 242 – Туризм і рекреація; наук. кер. В. А. Худавердієва. Харків: ДБТУ, 2024. 79 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57223-
dc.description.abstractОсновною метою кваліфікаційної (бакалаврської) роботи є систематизація теоретичних положень, аналіз динаміки і дослідження тенденцій розвитку міжнародного ділового туризму і визначення перспектив подальшого розвитку напрямів міжнародного ділового туризму в світі. Об’єктом дослідження є сучасні тенденції розвитку міжнародного ділового туризму в світі. Предметом дослідження є теоретико-методичні основи розвитку та практичні рекомендації з організації міжнародного ділового туризму в сучасних світових кризових умовах. У кваліфікаційній (бакалаврській) роботі: У першому розділі досліджено теоретичні засади розвитку ділового туризму. У другому розділі досліджено і проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку міжнародного ділового туризму. Проведене дослідження засноване на офіційній інформації, що публікується міжнародними організаціями: Всесвітньої туристської організації (UNWTO), Всесвітньої ради з туризму та подорожей (WTTC). Висновки. Наукову цінність даної роботи складає сукупність результатів теоретико-методологічного та практичного характеру: вивчено стан індустрії ділового туризму як об'єкт управління; досліджено стан та перспективи розвитку індустрії ділового туризму в Україні та за кордоном; вивчено особливості організації ділових поїздок; досліджено і обґрунтовано основні сутнісні риси міжнародної бізнес- взаємодії в сучасних умовах світового господарства; визначено і обґрунтовано структурний та статистичний аспекти інтернаціоналізації індустрії MICE; досліджено сектор світової індустрії MICE у системі міжнародного бізнес-взаємодії.uk_UA
dc.description.abstractThe main goal of the qualification (bachelor's) work is the systematization of theoretical provisions, the analysis of dynamics and the study of trends in the development of international business tourism and the determination of prospects for the further development of international business tourism in the world. The object of the study is the current trends in the development of international business tourism in the world. The subject of the study is the theoretical and methodological foundations of development and practical recommendations for the organization of international business tourism in modern global crisis conditions. In the qualifying (bachelor's) work: The first chapter examines the theoretical foundations of business tourism development. The second chapter examines and analyzes the current state and trends in the development of international business tourism. The conducted research is based on official information published by international organizations: the World Tourism Organization (UNWTO), the World Travel and Tourism Council (WTTC). Conclusions. The scientific value of this work is a set of results of a theoretical, methodological and practical nature: the state of the business tourism industry as an object of management has been studied; the state and prospects for the development of the business tourism industry in Ukraine and abroad were investigated; studied the peculiarities of organizing business trips; the main essential features of international business interaction in the modern conditions of the world economy are researched and substantiated; the structural and statistical aspects of internationalization of the MICE industry are defined and substantiated; the sector of the world MICE industry in the system of international business interaction was studied.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectміжнародний туризмuk_UA
dc.subjectділовий туризмuk_UA
dc.subjectподієвий менеджментuk_UA
dc.subjectефективність виробництваuk_UA
dc.subjectкорпоративні та інсентив-туриuk_UA
dc.subjectinternational tourismuk_UA
dc.subjectbusiness tourismuk_UA
dc.subjectevent managementuk_UA
dc.subjectproduction efficiencyuk_UA
dc.subjectcorporate and incentive toursuk_UA
dc.titleТенденції розвитку міжнародного ділового туризмуuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment trends of international business tourismuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dcterms.references1. Бізнес-тури: індивідуальний підхід проти неякісного мас-маркету. URL: https://hubs.ua/business/biznes-turi-individual-nij-pidhid-proti-neyakisnogo mas-marketu-146038.html 2. Галасюк С.С., Цимбаліст О.Ю. Світові та національні тенденції розвитку ділового туризму. Світові тенденції та перспективи розвитку фінансової системи : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., 15–16 грудня 2017 р. Дніпро: НО «Перспектива», 2017. Ч. 1. С. 9–12. 3. Давиденко І.В. Туристичні кластери як напрям регулювання туристичного бізнесу. Причорноморські економічні студії. 2018. № 28 (1). С. 68–72. 4. Даниліна С.О., Коцюрубенко Г.М., Шикіна О.В. Фінансово економічні наслідки пандемії для світової туристичної галузі. Причорноморські економічні студії. 2020. № 52 (1). С. 29–34. 5. Музичка Є.О., Петренко В.А. Стан і тенденції розвитку ділового туризму в Україні. Економіка та держава. 2018. № 1/2018. C. 55–60. URL: http://www.economy.in.ua/pdf/1_2018/12.pdf 6. Офіційний сайт м. Одеси. URL: https://omr.gov.ua 7. Пандяк І.Г. Сучасний стан та проблеми розвитку інфраструктури ділового туризму в Україні. Вісник Львівського університету. Серія: географічна. 2021. Вип. 34. С. 183–188. 8. Поняття ділового туризму і його видова структура. URL: http://www.managemasters.ru/gmases-57 8-2.html 9. Александрова А.Ю. Міжнародний туризм: навч. посібник. К.: Аспект Пресс, 2004. 185 с. 10.Мальська М.П. Основи туристичного бізнесу: навч. пос. / М.П. Мальська, В.В. Худо, В.І. Цибух. / -К.: Центр літератури, 2014. – 272 с. 11.Кузик С.П. Географія туризму: навч. пос. Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. Київ : Знання, 2011. 271 с. 12.Міжнародні виставки і ярмарки 2017-2018. Частина 4. Офіційний веб сайт візового агентства «Просто віза». URL: https://prosto visa.com.ua/uk/articles/mizhnarodni-vystavky-i-yarmarky-2017-2018-chastyna-4 . 13.Подчаха О.Ю. Індустрія гостинності в країнах Європи. Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції. Сімферополь: ВіТроПринт, 2009. 176 с. С.51-53. 14.Офіційний веб-сайт Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. URL: http://me.gov.ua/. 15.Travel & Tourism Economic Impact 2011 Ukraine, World Travel & Tourism Council. - London, 2011. - 20 p. 16.Максимюк М.Н. Оцінка стану та перспективи розвитку ділового туризму. Культура народів Причорномор'я. 2019. № 234. С.67-70. 17.Туристична діяльність в Україні у 2021 році. Статистичний бюлетень.Держслужба статистики України. 2022. 76 с. 18.Музичка, Є.О. Стан і тенденції розвитку ділового туризму в Україні. Економiка та держава. № 1. 2018. С. 55-60. 19.Master Card: Україна поза рейтингом. Український туризм. Всеукраїнське видання для професіоналів туристичного бізнесу. № 1. 2017. С. 26–31. 20.Самостроенко Г.М. Зарубіжний досвід організації ділового туризму. Економiка та держава. № 1. 2019. С. 75-80. 21.Офіційний міжнародний портал статистики, ринкових даних та маркетингових досліджень. URL: ttps://www.statista.com/topics/2439/global business-travel-industry/ 22.Сливенко В.А. Класичні та сучасні бізнес стратегії туристичних підприємств. Ефективна економіка. № 11. 2018. URL:http:www.economy.nayka.com.ua 23.Дехтяр Н. А. Тенденції розвитку світового ринку ділового туризму. Проблеми економіки. № 1. 2019. С. 43-51. 24.Нікітенко С. І. Діловий туризм в Україні: проблеми та перспективи розвитку. Вид. ЧДУ імені Петра Могили. 2016. т. 52. Вип. 39. С. 139 – 143. 25.Euromonitor International (незалежна компанія, що спеціалізується в галузі міжнародних стратегічних досліджень споживчих ринків). - Офіційний сайт. URL: euromonitor.com. 26.WTTC (The World Travel & Tourism Council: Всесвітня рада з подорожей та туризму). Special-research: business-travel-research, 2021 27.Tourism statistics in the European Statistical System / Eurostat. URL: http://epp.eurostat.ec.europa.eu/ statistics_explained /index.php/Tourism_statistics. 28.Tendencies in world tourism. URL: http://www.world-tourism.org. 29.International airlines group (IAG): [сайт]. URL: https://www.iairgroup.com/ 30.Сурінов Р. Діловий туризм сьогодні та завтра: думка 14.07.21. URL: https://www.pixabay.com 31.Звіт «SKift-x-TripActions - The State of Corporate T&E 2021». URL: https://www. skift-x-tripactions 32.European Cities Marketing Benchmarking Report 2021. URL: https://www.europeancitiesmarketing.com/european-cities-marketing benchmarking-report-confrms-the-resilience-of-european-cities 33.Лопес Ана М. Страны G20: витрати на ділові поїздки в 2021 г. Information Design for your projects. URL: http://www.statista.com/aboutus/our research-commintment/2051/ 34.Любщева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти). К.: Альтерпрес, 2019. 436 с. 35.Campbell J. Business Travel Survey: Travel Management Company Channel Delivers More Bang // Business Travel News. 2021. 8 June. URL: http://www.businesstravelnews.com/. 36.Севрюков, І.Ю., Нюренбергер Л.Б., Петренко Н.Є. Конгрес-туризм як драйвер зростання регіональних та національних економік. Інновації та інвестиції. 2019. № 5. С. 322–327. 37.Семенов В.Ф., Фадєєва Г.І. Умови і сучасні тренди розвитку ділового туризму в Україні і світі. Регіональна економіка та управління. № 5 (18),Запоріжжя, 2017. С. 149–156. 38.Статистика ділових подорожей 2020. URL: https://www.condorferries.co.uk/ business-travel-statis-tics 39.Титова Н.В. Діловий туризм в Україні: основні проблеми розвитку та шляхи їхнього вирішення. Економіка і менеджмент культури. 2013. №1. С. 67–74. 40.Самостроенко Г. М., Чимітдоржиєва О. Г (2014). Закордонний досвід організації ділового туризму. Економiка та держава, № 1, С. 75–80. 41.Сливенко В. А., Єрмакова А. О. (2018). Класичні та сучасні бізнес стратегії туристичних підприємств. Ефективна економіка, № 11. URL: http:www.economy.nayka.com.ua. 42.Інформація щодо відвідування України іноземними туристами та виїзду громадян України за кордон (2015–2018 роки). За даними Адміністрації Державної прикордонної служби. URL:https://www.me.gov.ua /Documents/Download?id=8b7135d9-00d1-4d1f-9877-161133cfa28e. 43.Інформація щодо відвідування України іноземними туристами та виїзду громадян України за кордон (1 півріччя 2016–2019 рр.). За даними Адміністрації Державної прикордонної служби. URL: https://www.me.gov.ua /Documents. 44.Туристична діяльність в Україні у 2019 році / Державна служба статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ 45.Туристичний барометр UNWTO.URL:http://www2. unwto. org 46.Прокопишин-Рашкевич Л. М., Шадурська Б. О., Петрович Й. М. (2020). Індустрія туризму в Україні: перспективні напрями та виклики сучасності. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія “Проблеми економіки та управління”. Т. 4. № 1. С. 72–82. 47.Прокопишин-Рашкевич Л. М., Назаренко А. В. (2021). Перспективи розвитку туристичного бізнесу в Україні. Матеріали IІI Міжнародної науково-практичної конференції “Актуальні питання розвитку сучасної науки та освіти” (Частина 1), м. Львів, 16–17 січня 2021 р. Львів: Львівський науковий форум, С. 63–62. 48.Бондаренко Ю. Г., Кулиняк І. Я., Страхорчук К.О. (2016). Зарубіжний досвід функціонування туристичних кластерів. Економіка та суспільство: електронне наукове фахове видання. Мукачево: Мукачівський держ. університет, Вип. 5, С. 31–37. URL: http://www.economyandsociety.in.ua/journal/ 5_ukr/6.pdf. 49.Копець Г. Р., Кулиняк І. Я., Дзюрах Ю. М. (2019). Теоретичні аспекти розвитку туристичних підприємств із застосуванням сучасних концепцій менеджменту при роботі з персоналом. Modern Economics, № 16, С. 27–33. 50.Гальків Л. І., Галаз Л. В., Денбіцка Й. (2019). Теоретичні засади та інституційне середовище розвитку медичного туризму в системі чинників попередження втрат людського капіталу. Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. Серія “Проблеми економіки та управління”, Вип. 4, С. 24–33. 51.Дубодєлова А. В., Кулиняк І. Я. Тенденції розвитку ресторанного господарства Львівщини. Актуальні проблеми економіки, 2021. № 10, С. 198–208. 52.Мальська М. П., Антонюк Н. В., Ганич Н. М. (2008). Міжнародний туризм і сфера послуг: підручник. Київ: Знання, 661 с. 53.Дехтяр Н. А. (2014). Тенденції розвитку світового ринку ділового туризму. Проблеми економіки. № 1. С. 43–51. 54.Нікітенко С. І. (2006). Діловий туризм в Україні: проблеми та перспективи розвитку. Вид. ЧДУ ім. Петра Могили, Т. 52, Вип. 39, С. 139–143. 55.Музичка Є. О. (2018). Стан і тенденції розвитку ділового туризму в Україні. Економiка та держава. № 1. С. 55–60. 56.Подчаха О. Ю. (2009). Індустрія гостинності в країнах Європи. Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції. Сімферополь: ВіТроПринт, 176 с., С. 51–53. 57.Титова Н. В. (2019). Діловий туризм в Україні: основні проблеми розвитку та шляхи їх вирішення. Економіка і менеджмент культури, № 1, C. 67–74. 58.Закон України ―Про туризм‖ від 18 листопада 2003 р. № 1282-IV. URL: https://zakon.rada. gov.ua/laws/show/1282-15. 59.Дзюбленко, І. М. (2014). Зародження та розвиток ділового туризму у світі: історична ретроспектива. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 6: Історичні науки: зб. наук. праць. М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. К.: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова. Вип. 12, С. 216. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/ 123456789/11542/1/Dzyublenko.pdf. 60.The Latest Business Travel Trends. Business Travellers Desire. URL: https://www.revfine.com/ business-travel/ 61.Малиновська О. Ю., Третяков О. В. (2012). Розвиток ділового туризму у світі. Географія і туризм, Вип. 18, С. 62–68. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2012_18_12. 62.Діловий туризм: особливості та класифікація. URL: https://tourkazka.comuk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра туризму-
Appears in Collections:242 – " Туризм і рекреація" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_T_242z-20b-01_Andreêva_A_R.pdf
  Restricted Access
917.43 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.