Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57202
Назва: Ensuring competitiveness of enterprises with the use of marketing management instruments
Автори: Mandych, O. V.
Naumenko, I. V.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Kielce: Baltija Publishing
Бібліографічний опис: Mandych O. V., Naumenko I. V. Ensuring competitiveness of enterprises with the use of marketing management instruments. Economy Digitalization: Processes, Strategies, Technologies: International Scientific Conference, January 24, 2020. Kielce: Baltija Publishing, 2020. P. 67-69.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57202
ISBN: 978-9934-588-31-0
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mandych_Economy_Digitalization_Kielce_2020_67-69.pdf120.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.