Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57104
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бережна, Н. Г. | - |
dc.contributor.author | Волкова, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Кутья, О. В. | - |
dc.contributor.author | Дєнніс, Якобс | - |
dc.contributor.author | Лазаренко, Алла | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-09T08:14:29Z | - |
dc.date.available | 2024-09-09T08:14:29Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Бережна Н. Г., Волкова Т. В., Кутья О. В., Дєнніс Я., Лазаренко А. Інтеграція європейського досвіду дуальної освіти в навчальний процес українських вишів. Інформаційні технології в освітньому процесі ЗВО: матеріали Всеукр. наук.-метод. internet-конф. Харків: ХНАДУ, 2020. С. 52-58. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57104 | - |
dc.description.abstract | У роботі представлено досвід запровадження дуальної освіти у закладах освіти Німеччини. Особливості подвійного навчан ня в коледжі та університеті. Виявлено ряд проблем, які виникають як зі сторони закладів освіти так і зі сторони здобувачів та фахових підприємств. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ХНАДУ | uk_UA |
dc.subject | Дуальна освіт | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | університет | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | коледж | uk_UA |
dc.subject | заклад фахової передвищої освіти | uk_UA |
dc.subject | здобувач | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | професія | uk_UA |
dc.subject | фахівець | uk_UA |
dc.title | Інтеграція європейського досвіду дуальної освіти в навчальний процес українських вишів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Berezhna_Intehratsiya_yevropeyskoho_dosvidu_dualnoyi_osvity_Kharkiv_2020_52-58.pdf | 1.41 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.