Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57066
Title: Чинники блокування нестандартного мислення майбутнього вчителя образотворчого мистецтва
Other Titles: Blocking factors of non-standard thinking of future teacher of fine arts
Authors: Білик, Ольга Іванівна
Keywords: нестандартне мислення;чинники блокування;методичні помилки;майбутній вчитель образотворчого мистецтва;non-standard thinking;blocking factors;methodical errors;future art teacher
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Білик О. І. Чинники блокування нестандартного мислення майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. STUDIA SLOBOZHANICA: матеріали науково-практичного семінару «Слобожанський гуманітарій – 2024» (Харків, ДБТУ, 22 травня 2024 р.). Харків, 2024. С. 8-19
Abstract: У статті розглядаються основні об’єктивні та суб’єктивні чинники блокування нестандартного дивергентного мислення особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, а також ряд типових методичних помилок, яких періодично припускаються педагоги, що цілеспрямовано займаються формуванням нестандартного мислення, оригінальної творчості студентів мистецьких спеціальностей. Серед чинників блокування нестандартного мислення називаються надмірне контролювання студентської активності, зацикленість на створенні комфортних заспокійливих умов навчання, зловживання в художній діяльності запропонованими зразками, недостатність динамічних завдань, використання авральних ситуацій. Це не повний перелік чинників, перелічених та проаналізованих у статті. Водночас, у статті звертається увага на способи уникнення та попередження помилкових дій викладачів педагогічних вищих закладів. В статті доводиться, що усвідомлення важливості даного аспекту проблеми є певною запорукою грамотної організації творчого навчально-виховного процесу у педагогічному закладі та успішного формування творчої студентської молоді.
The article examines the main objective and subjective factors blocking non-standard divergent thinking of the personality of a future art teacher, as well as a number of typical methodological mistakes that teachers sometimes make when purposefully engaged in the development of non-standard thinking of art teachers. Among the factors blocking non-standard thinking are excessive control of student activity, fixation on creating comfortable and soothing learning conditions, 10 abuse of suggested samples in artistic activity, insufficient dynamic tasks, use of emergency situations. This is not a complete list of factors listed and analyzed in the article. At the same time, the article draws attention to ways of avoiding and preventing erroneous actions of teachers of pedagogical higher institutions. The article proves that awareness of the importance of this aspect of the problem is a certain guarantee of a competent organization of the creative educational process in a pedagogical institution and the successful formation of creative student youth.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/57066
Appears in Collections:STUDIA SLOBOZHANICA

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2024_Slobozhans_kyy_humanitariy-8-19.pdf430.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.