Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/56838
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлов, Костянтин Володимирович-
dc.contributor.authorПавлова, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorФедашко, Тарас Петрович-
dc.contributor.authorШмаровоз, Олена Василівна-
dc.contributor.authorКоритко, Михайло Васильович-
dc.date.accessioned2024-08-22T15:53:50Z-
dc.date.available2024-08-22T15:53:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПавлов К. В., Павлова О. М., Федашко Т. П., Шмаровоз О. В., Коритко М. В. Удосконалення системи мотивації персоналу на прикладі АТ «УКРПОШТА». Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. 2024. № 4. С. 41-49.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56838-
dc.description.abstractУ сучасних умовах конкуренції компанії повинні неустанно шукати нові способи підвищення ефективності роботи та вдосконалення систем управління. Чим більше інвестицій і уваги приділяється талантам, тим краща буде загальна ефективність і прибутковість підприємства. Мотивація – це одна з головних складових управління людьми. Досліджуючи природу мо, важливо врахувати, що це процес, який відбувається всередині людини, який спрямовує її поведінку, змушуючи поводитися певним чином у конкретній ситуації. Розуміючи мотиваційні процеси, які були недостатньо вивчені, можна краще пояснити поведінку людей на роботі чи в інших ситуаціях. На сучасному етапі розвитку бізнесу і логістичної галузі України АТ «Укрпошта» стикається з викликами та завданнями, пов’язаними з підвищенням конкурентоспроможності та покращенням рівня обслуговування клієнтів. Одним з вирішальних чинників, що впливають на успішне виконання цих завдань, є ефективна мотивація та управління персоналом. Проблема полягає в тому, що наявна система мотивації на АТ «Укрпошта» може бути недостатньою або неадекватною для забезпечення високої продуктивності та задоволеності працівників. Процеси мотивації можуть бути недостатньо прозорими, неіндивідуалізованими та неспроможними врахувати потреби різних груп працівників, та ких як кур’єри, сортувальники, менеджери тощо. Така ситуація може призводити до низької продуктивності, зменшення моти вації, плинності персоналу та погіршення якості обслуговування клієнтів. Метою статті є дослідження особливостей і важливості формування ефективної системи мотивації праці на підприємстві, а також аналіз сучасного стану мотиваційної системи на підприємстві АТ «Укрпошта» та пошук шляхів щодо її вдосконалення. За допомогою належно побудованої та виконаної системи мотивації, компанії можуть досягти багатьох переваг. Мотивований персонал працює більш ефективно та досягає високих результатів, що сприяє зростанню продуктивності компанії. Якщо працівники відчувають власну важливість і можливості для розвитку, це знижує ризик втрати цінних кадрів і зменшує необхідність у пошуку нових співробітників. Задоволені працівники більше зосереджені на якості своєї роботи та обслуговуванні клієнтів, що сприяє залученню та утриманню клієнтів. Ефективна система мотивації може сприяти розвитку творчих та інноваційних рішень серед працівників. Добре спроєктована система мотивації може покращити робочий клімат, зробити робоче середовище більш доброзичливим і сприяти командній співпраці. Сильна система мотивації може бути інструментом для залучення та утримання талановитих працівників. Отже, в АТ «Укрпошта» оплата праці є головним економічним стимулом. На підприємстві використовують різні форми і системи праці. Керівництво звертає увагу на матеріальне заохочування, але ігнорує стимулювання моральних потреб підлеглих, наприклад покращення трудової діяльності, умови, підтримання командного духу тощо.uk_UA
dc.description.abstractCompanies must constantly look for new ways to increase efficiency and improve management systems in today's competitive environment. We all know that talent is an organization's most important resource. The more investment and attention paid to talent, the better the overall efficiency and profitability of the enterprise. Motivation is one of the main components of people management. When exploring the nature of motivation, it is essential to consider that motivation is a process that drives a person's behavior in a specific direction, forcing them to behave in a certain way in a particular situation. By understanding motivational methods that have yet to be sufficiently studied, we can better explain people's behavior at work or in other situations. At the current stage of business and logistics industry development in Ukraine, Ukrposhta faces challenges and tasks related to increasing competitiveness and improving customer service. One of the crucial factors influencing the successful fulfillment of these tasks is the compelling motivation and management of personnel. The incentive system at Ukrposhta may need to be revised or improved to ensure high productivity and employee satisfaction. Motivation processes need to be more transparent, non-individualized, and able to consider the needs of different groups of employees, such as couriers, sorters, managers, etc. This situation can lead to low productivity, decreased motivation, increased staff turnover, and deterioration in the quality of customer service. The purpose of the article is to study the peculiarities and importance of forming an effective labor motiva tion system at an enterprise, as well as to analyze the current state of the motivation system at Ukrposhta JSC and to find ways to improve it. Improving the staff motivation system is crucial to any organization's successful management and development. Companies can achieve many benefits with a properly designed and implemented motivation system. Motivated staff work more efficiently and achieve high results, contributing to the company's productivity. Suppose employees feel valued and have development opportunities. In that case, it reduces the risk of losing valuable staff and the need to find new employees. Satisfied employees are more focused on the quality of their work and customer service, which helps to attract and retain customers. An effective incentive system can foster creative and innovative solutions among employees. A well-designed incentive system can improve the working climate, make the work environment more conducive, and promote teamwork. A robust incentive system can be a tool for attracting and retaining talented employees. Thus, at Ukrposhta, remuneration is the main economic incentive. The company uses various forms and systems of labor. Management pays attention to material incentives but ignores stimulating the moral needs of subordinates, such as improving work performance and conditions, maintaining team spirit, etc.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки та права;№ 4-
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectсистема мотиваціїuk_UA
dc.subjectмотивація персоналуuk_UA
dc.subjectудосконалення мотиваціїuk_UA
dc.subjectшляхи мотиваціїuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectmotivation systemuk_UA
dc.subjectstaff motivationuk_UA
dc.subjectimprovement of motivationuk_UA
dc.subjectways of motivationuk_UA
dc.titleУдосконалення системи мотивації персоналу на прикладі АТ «УКРПОШТА»uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of the staff motivation system on the example of "UKRPOSHTA"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apie_2024_4_7.pdf331.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.