Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56168
Title: Формування маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності в процесі розвитку підприємства
Authors: Овсієнко, Н. В.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Овсієнко Н. В. Формування маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності в процесі розвитку підприємства. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 275-277
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56168
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-275-277.pdf255.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.