Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56112
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLysyi, V. S.-
dc.date.accessioned2024-07-19T10:43:49Z-
dc.date.available2024-07-19T10:43:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationLysyi V. S. Consumer trust in the brand: role and importance in business development. Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи: матеріали Міжнар. науково-практичної конф., 07 червня 2024 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 174-176uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/56112-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleConsumer trust in the brand: role and importance in business developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Розвиток бізнесу в контексті європейської інтеграції: глобальні виклики, стратегічні пріоритети, реалії та перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_ROZVYTOK_BIZNESU_24-174-176.pdf253.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.