Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55933
Title: | Ризики в системі міжнародної логістики побутової та харчової групи товарів |
Other Titles: | Risks in the international logistics system household and food products |
Authors: | Павлов, Костянтин Володимирович Самойленко, Богдан Віталійович Гупало, Володимир Володимирович Шульгач, Назарій Володимирович Романюк, Ярослав Юрійович |
Keywords: | логістика;споживчі товари;товари харчової промисловості;ризики в логістиці;міжнародна логістика;логістика в Україні;logistics;consumer goods;food products;risks in logistics;international logistics;logistics in Ukraine |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Харків |
Citation: | Павлов К. В., Самойленко Б. В., Гупало В. В., Шульгач Н. В., Романюк Я. Ю. Ризики в системі міжнародної логістики побутової та харчової групи товарів. Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. 2024. № 3. С. 100-108. |
Series/Report no.: | Актуальні проблеми інноваційної економіки та права;№ 3 |
Abstract: | У сучасних економічних умовах динамічні зміни та непередбачуваність значно впливають на діяльність підприємств, особливо в галузі міжнародної логістики. Логістика, яка забезпечує оптимальний рух товарів від виробника до споживача, стикається з різними викликами, пов'язаними зі змінами в зовнішньому середовищі, такими як глобалізація, технологічні інновації, екологічні та політичні зміни, кризи тощо. Особливо серйозними викликами для логістичної сфери стало масштабне вторгнення росії в Україну 24 лютого 2022 р. Це призвело до перебоїв у ланцюгах постачання через обмеження транспорту та доставки товарів і продуктів харчування. Підприємствам в Україні довелося шукати альтернативні шляхи постачання, розробляти нові стратегії управління запасами та впроваджувати гнучкі підходи в управління, щоб зменшити вплив ризиків на їхню діяльність. Тому на сьогодні питання розвитку стратегій управління ризиками є надзвичайно важливим для логістичних підрозділів підприємств. Мета статті - формування навичок в к в аналізі, оцінюванні і й моделюванні системи ризиків та управління ними під час ухвалення рішень у міжнародних логістичних системах. Для зменшення ризику перекриття маршрутів розглянуто можливість диверсифікації та використання альтернативних постачальників і маршрутів. Підвищення обсягів запасів сировини та готової продукції може допомогти забезпечити надійність постачання в умовах війни. Також приділено увагу питанням комунікацій і зв'язку, щоб забезпечити оперативне спілкування з усіма ланками логістичного ланцюга та реагувати на загрози вчасно. Підготовка персоналу до дій в умовах війни, навчання їх працювати в екстремальних ситуаціях і збереження їх безпеки також є важливим завданням. Співпраця з владними органами і військовими службами для от отримання і інформації про про ситуацію на передовій та отримання дозволів для переміщення товарів може бути вирішальною умовою успіху. Використання сучасних технологій для моніторингу та управління логістичними процесами також сприяє підвищенню ефективності управління ризиками в умовах війни. Загалом умови війни вимагають від логістичних менеджерів більшої гнучкості та ефективності в управлінні ризиками для забезпечення надійності постачання товарів і послуг у надзвичайних обставинах. Можна зробити висновок, що успішна реалізація міжнародних логістичних проєктів вимагає компетентного та системного управління ризиками та загрозами на всіх етапах проєкту. Під час планування, виконання та контролю логістичних завдань необхідно ретельно аналізувати потенційні загрози, оцінювати їх вплив на проєкт і розробляти стратегії мінімізації ризиків. Важливим елементом управління ризиками є збір та аналіз інформації, що дозволяє оперативно виявляти можливі проблеми та вживати необхідні заходи для їх запобігання. Крім того, комунікація та співпраця між всіма учасниками проєкту, включаючи замовників, постачальників і партнерів, є визначальним для успішного управління ризиками. Особливу увагу слід приділяти розвитку плану дій під час надзвичайних ситуацій і кризового управління, щоб забезпечити стабільність і продовжити роботу проєкту навіть у найскладніших умовах. У підсумку успішна реалізація міжнародних логістичних маршрутів залежить від здатності ефективно управляти ризиками та загрозами, водночас ураховуючи специфіку проєкту та контексту, у якому він реалізується. In today's economic environment, dynamic changes and unpredictability have a significant impact on the activities of enterprises, especially in the field of international logistics. Logistics, which ensures the optimal movement of goods from producer to consumer, faces various challenges related to changes in the external environment, such as globalization, technological innovations, environmental and political changes, crises, etc. The large-scale Russian invasion of Ukraine on February 24, 2022, posed a particularly serious challenge to the logistics sector. This led to supply chain disruptions due to restrictions on transportation and delivery of goods and food. Businesses in Ukraine had to look for alternative supply routes, develop new inventory management strategies and implement flexible management approaches to reduce the impact of risks on their operations. Therefore, today the issue of developing risk management strategies is extremely important for the logistics departments of enterprises. The purpose of the article is to develop skills in analyzing, evaluating and modeling the risk system and managing them in decision-making in international logistics systems. To reduce the risk of overlapping routes and suppliers, the author considers the possibility of diversification and use of alternative suppliers and routes. Increasing the stock of raw materials and finished goods can help ensure the reliability of supply in a military conflict. Attention is also paid to communications and connectivity to ensure prompt communication with all links in the supply chain and respond to threats in a timely manner. Preparing staff for wartime operations, teaching them to work in extreme situations and ensuring their safety is also an important task. Cooperation with the authorities and military services to obtain information about the situation on the front line and to obtain permits for the movement of goods can be a crucial condition for success. The use of modern technologies to monitor and manage logistics processes also contributes to the effectiveness of risk management in war. In general, wartime conditions require logistics managers to be more flexible and efficient in managing risks to ensure the reliability of supply of goods and services in emergency circumstances. To summarize, we can draw certain conclusions that successful implementation of international logistics projects requires competent and systematic management of risks and threats at all stages of the project. When planning, executing and controlling logistics tasks, it is necessary to carefully analyze potential threats, assess their impact on the project and develop risk minimization strategies. An important element of risk management is the collection and analysis of information that allows you to quickly identify possible problems and take the necessary measures to prevent them. In addition, communication and cooperation between all project participants, including customers, suppliers and partners, are key to successful risk management. Particular attention should be paid to the development of contingency and crisis management plans to ensure stability and the continuation of the project even in the most difficult conditions. Ultimately, the successful implementation of international logistics routes depends on the ability to effectively manage risks and threats, while considering the specifics of the project and the context in which it is implemented. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55933 |
ISSN: | 2524-0455 |
Appears in Collections: | Випуск 3 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
apie_2024_3_21.pdf | 315.9 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.