2024 : [129] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 129
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Тренди соціального інвестуванняШандова, Н. В.; Стемковський, В. В.
2024Люблінський трикутник»: перспективи розширення та засіб залучення інвестицій у повоєнному відновленні УкраїниЧеботарьов, Є. В.
2024Маркетингові стратегії просування продукції на європейських ринках та дослідження споживчої поведінкиТульчинська, С. О.; Кочетова, В. Є.
2024Особливості розвитку експортоорієнтованої підприємницької екосистемиТимохова, Г. Б.; Спольнік, Б. В.
2024Програми лояльності як складова частина маркетингової діяльності банківських установТарасов, І. Ю.; Місько, Є. Г.; Литвиненко, В. С.
2024Маркетингові перспективи підприємств деревообробної галузі у повоєнній відбудові Харківського регіонуТарасов, І. Ю.; Іващенко, В. О.
2024Фінансові інструменти підтримки ініціатив сталого розвитку агробізнесу в УкраїніСтепаненко, С. В.
2024Сучасний стан ринку нерухомості в УкраїніПрядко, О. М.; Тимофєєва, А. О.; Ликов, О. А.
2024Споживча поведінка в Україні та Німеччині: розбіжності, визначальні для українського бізнесуПопов, А. В.
2024Проблеми агропереробної промисловості в Україні в контексті формування підприємницької екосистемиПоліщук, О. Ю.
2024Стратегії просування вітчизняної органічної продукції на європейських ринкахПахуча, Є. В.
2024Особливості маркетингової діяльності підприємства в умовах євроінтеграціїОлініченко, К. С.; Наконешний, І. О.
2024Формування маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності в процесі розвитку підприємстваОвсієнко, Н. В.
2024Кластерні ініціативи в розвитку медичного туризмуМіценко, Н. Г.; Міщук, Ю. І.
2024Вплив технологій віртуальної та доповненої реальності на купівельну поведінку споживачаМихайлова, М. В.; Величко, К. Ю.; Луполовер, Ю. Б.
2024Фактори ефективності соціальних мереж в маркетинговій діяльностіМарченко, В. М.; Горбатюк, А. Г.
2024Етика маркетингової діяльності в умовах війниМарченко, В. М.; Горбатюк, А. Г.
2024Цифровий маркетинг як інструмент виходу на європейські ринкиМакєєв, О. С.
2024Привабливість стартапекосистеми України для світових інвесторівКулініч, О. А.; Андросова, Т. В.
2024Брендинг як сучасна маркетингова технологія формування конкурентоспроможності підприємстваКулакова, С. Ю.; Житник, О. М.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 129