Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55071
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГриневич, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorБуслаєв, Василь Олександрович-
dc.date.accessioned2024-06-18T12:55:07Z-
dc.date.available2024-06-18T12:55:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГриневич Л. В., Буслаєв В. О. Комунікаційні стратегії місцевого самоврядування для забезпечення реалізації стратегії розвитку територій. Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. 2024. № 2. С. 25-30.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/55071-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано теоретичний підхід до визначення сутності та особливостей комунікаційних стратегій як планових комунікаційних документів, що використовують органи місцевого самоврядування для залучення цільової аудиторії та місцевого населення до управління на місцевому та національному рівнях. Автор визначає спільні та відмінні риси комунікації та комунікаційних стратегій, а також окреслює сфери їх використання. Комунікаційна стратегія це документ, який визначається як стратегічний комунікаційний орієнтир для запланованого здійснення інформаційного впливу з метою підвищення обізнаності про заплановані зміни та формування відповідних моделей поведінки потенційних і наявних цільових аудиторій, а також цільових груп місцевої громади. Обгрунтовано доцільність використання комплексного системного підходу COMBI (Communication for Behavioural Impact комунікація для впливу на поведінку) у процесі розроблення та реалізації комунікаційних стратегій. Ретельне розроблення та успішна реалізація комунікаційної стратегії може підвищити ефективність ухвалення рішень органами місцевого самоврядування та сприяти формуванню громади як повноцінного суб'єкта місцевого самоврядування. Для оцінювання комунікаційних стратегій зроблено акцент на таких критеріях, як: інформаційність, достовірність, точність повідомлень і рівень сприйняття їх цільовими аудиторіям. Встановлено, що структура комунікаційної стратегії повинна включати такі елементи, як дотримання стратегічних цілей, визначення очікуваної поведінки, аналіз ситуації, розроблення повідомлень та їх попереднє тестування, розроблення плану дій, пояснення засобів контролю за реалізацією, моніторинг та оцінювання впливу, розроблення графіка та плану реалізації, а також визначення ресурсів і бюджету. Узагальнено типи комунікаційних стратегій, які можуть бути розроблені та реалізовані на регіональному рівні, та доповнено їх стратегічними цілями та ієрархічними структурами. Представлено авторську класифікацію комунікаційних стратегій за такими характеристиками: тип актора, ціль, регіон, сектор і вплив.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the theoretical approach to determining the essence and features of communication strategies as planning communication documents used by local self-government bodies to involve the target audience and the local population in management at the local and national levels. The author defines the standard and distinctive features of communication and communication strategies and outlines the areas of their use. A communication strategy is a document defined as a strategic communication guideline for the planned implementation of informational influence to raise awareness of the planned changes and form appropriate behavior patterns of potential and existing target audiences and target groups of the local community. The expediency of using the complex system approach COMBI (Com- munication for Behavioral Impact) in developing and implementing communication strategies is substantiated. Careful development and successful implementation of a communication strategy can increase the effectiveness of decision-making by local self-government bodies and contribute to forming the community as a full-fledged subject of local self-government. Emphasis is placed on informativeness, credibility, the accuracy of messages, and the level of their perception by target audiences to evaluate communication strategies. It was established that the structure of the communication strategy should include such elements as compliance with strategic goals, determination of expected behavior, situation analysis, development of messages and their preliminary testing, development of an action plan, explanation of means of control over implementation, monitoring and assessment of impact, development of schedule and implementation plan, as well as determination of resources and budget. The types of communication strategies that can be developed and implemented at the regional level are summarized, and their strategic goals and hierarchical structures are supplemented. The author's classification of communication strategies according to the following characteristics is presented: type of actor, goal, region, sector, and influence.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки та права;№ 2-
dc.subjectкомунікативна взаємодіяuk_UA
dc.subjectоргани публічного управлінняuk_UA
dc.subjectкомунікаційні стратегіїuk_UA
dc.subjectрозвиток місцевого самоврядуванняuk_UA
dc.subjectтериторіальна громадаuk_UA
dc.subjectстратегії та програми розвиткуuk_UA
dc.subjectскладники комунікаційних стратегійuk_UA
dc.subjectтипи комунікаційних стратегійuk_UA
dc.subjectcommunicative interactionuk_UA
dc.subjectpublic administration bodiesuk_UA
dc.subjectcommunication strategiesuk_UA
dc.subjectdevelopment of local self-governmentuk_UA
dc.subjectlocal communityuk_UA
dc.subjectdevelopment strategies and programsuk_UA
dc.subjectcomponents of communication strategiesuk_UA
dc.subjecttypes of communication strategiesuk_UA
dc.titleКомунікаційні стратегії місцевого самоврядування для забезпечення реалізації стратегії розвитку територійuk_UA
dc.title.alternativeCommunication strategies of local government to ensure the implementation of the territory development strategyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apie_2024_2_7.pdf262.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.