Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54872
Title: Напрями забезпечення конкурентних переваг на ринку органічної продукції
Other Titles: Directions for providing competitive advantages in the organic market
Authors: Пахуча, Е. В.
Сухомлинова, К. С.
Keywords: органічна продукція;ринок;перспективи;розвиток;маркетингове забезпечення;конкурентні переваги;organic products;market;prospects;development;marketing support;competitive advantages
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпро
Citation: Пахуча Е. В., Сухомлинова К. С. Напрями забезпечення конкурентних переваг на ринку органічної продукції. Агросвіт. 2023. № 22. C. 62-70.
Abstract: У статті проаналізовано основні передумови та тенденції розвитку вітчизняного ринку органічної продукції. Розглянуто питання визначення сутності органічної продукції. Проведений аналіз тенденції зміни показників органP ічного сектору України та динаміки зміни структури внутрішнього ринку органічної продукції. Згруповано головниP ми проблемами, які стримує розвиток аграрного маркетингу. Обгрунтована необхідність маркетингового забезпеP чення як напряму досягнення конкурентних переваг товаровиробниками. Розглянуті маркетингові заходи, які леP жать в основі маркетингового забезпечення діяльності сільськогосподарських підприємств. Розглянули роль систеP ми просування органічних продуктів на ринку, яка має правильно визначити мотиви споживання органічної проP дукції та правильно їх комбінувати. Визначено місце цифрових технологій у розвитку органічного сектору. ЗапроP поновано напрями досягнення конкурентних переваг виробниками органічної продукції на ринку України, за такиP ми класифікаційними ознаками: якісні, сервісні, іміджеві, цінові, кон'юнктурні, комунікаційні, поведінкові, збутові.
The article the subject of the study is the competitive advantages of organic producers, obstacles to the development of the organic market, directions of ensuring competitive advantages in the organic market. The purpose of the article is to determine the directions of ensuring competitive advantages in the organic market on a marketing basis. The theoretical and methodological basis of the study are the works of domestic and foreign scholars, and such research methods as analysis, comparative analysis, and monographic analysis are used. The article considers the essence of the concept of "organic products" and presents indicators of the organic market. The main prerequisites and trends in the development of the domestic organic market are studied. The issue of specificity of the organic market and methods of its regulation is considered. The tendency of changes in the indicators of the organic sector of Ukraine and the dynamics of changes in the structure of the domestic market of organic products are studied. A positive trend in the development of the domestic market has been established, which indicates an active filling of the domestic market with organic products and an increase in the number of consumers of organic products. The main problems that hinder the development of agricultural marketing are grouped. To overcome these problems, the article proposes to improve the system of agrarian marketing in the context of substantiation of the promotion of goods from producer to consumer, determination of the specifics of Передплатний індекс 21847 АГРОСВІТ № 22, 2023 63 ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ У ЗАГАЛЬНОМУ ВИГЛЯДІ ТА ЇЇ ЗВ'ЯЗОК ІЗ ВАЖЛИВИМИ НАУКОВИМИ ЧИ ПРАКТИЧНИМИ ЗАВДАННЯМИ Враховуючи надмірне використання при родних ресурсів, екологічну кризу, загост рення економічно-соціального становища, зростання населення у сучасних умовах, над звичайно важливим є досягнення сталого розвитку. У цьому контексті актуальним є пошук альтернативних методів ведення сільського господарства та трансформація типового споживання продуктів харчування, де особливий інтерес викликає органічний ринок та його особливості. Крім того спожи вачі зацікавлені у здоровому, повноцінному харчуванні, існує важливість безпосередньо го внеску в безпеку навколишнього природ ного середовища, тому виробництво органі чної продукції є сучасним світовим трендом, а зростаючий попит на органічні продукти продовжує залишатися одним із стратегічних напрямків розвитку сільського господарства. Розвиток ринку органічних продуктів харчу вання передбачає багато переваг для вироб ників, оскільки органічне виробництво забез печує високий дохід для товаровиробників з одного боку та сталий розвиток з іншого. Для досягнення поставленої мети виникла не обхідність дослідження особливостей дина мічного зростання ринку органічних про дуктів харчування та пошуку напрямів забез печення його конкурентних переваг на мар agricultural activities in order to meet the needs of consumers and achieve competitiveness of agricultural producers. The necessity of marketing support as a way to achieve competitive advantages by producers is substantiated. The marketing measures underlying the marketing support of agricultural enterprises are considered. The role of the system of promotion of organic products in the market is considered, which should correctly identify the motives for the consumption of organic products and combine them correctly. The place of digital technologies in the development of the organic sector is determined. The directions for achieving competitive advantages by organic producers in the Ukrainian market are proposed, according to the following classification criteria: quality, service, image, price, market conditions, communication, behavioural, and sales.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54872
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_NAPRYAMY ZABEZPECHENNYA_23_62-70.pdf338.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.