Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54841
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОдарченко, Дмитро Миколайович-
dc.contributor.authorКирилюк, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorМихайлик, В. І.-
dc.date.accessioned2024-06-15T18:11:02Z-
dc.date.available2024-06-15T18:11:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІнновації в готельній індустрії та ресторанному бізнесі»: опорний конспект для студентів денної та заочної форми навчання спец. 241 «Готельно-Ресторанна Справа»; уклад.: Д. М. Одарченко., О. М. Кирилюк, В. І. Михайлик. Харків: ХДБТУ, 2024. 142 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/54841-
dc.description.abstractІнновації виступають стимулом для подальшого розвитку готельного бізнесу, дають змогу підприємствам не тільки займати лідируюче положення у своїх ринкових сегментах, але й відповідати світовим стандартам готельного обслуговування. Інноваційний підхід в готельному бізнесі може зводитися до використання не лише прогресивних інформаційних технологій і випуску нових послуг, але і цілого комплексу нововведень, що зачіпають усі сфери в області управління (управління якістю, фінансами, персоналом). При цьому найбільш ефективною інноваційна політика підприємства буде у разі одночасного впровадження різних типів інновацій. На кожному підприємстві існує набір стандартних технологій по здійсненню поточних операцій і обслуговуванню гостей. Але їх наявність не забезпечує підприємству конкурентних переваг. Тому керівництво кожного великого готелю намагається знайти нові технологічні розробки для своїх проектів. Ще кілька років тому такі технологічні нововведення були пов'язані з можливими змінами в проведенні операції без втручання комп'ютерних технологій, то зараз цей процес немислимий без останніх новітніх розробок в області інформатики. На ринку з'являється безліч автоматизованих систем управління, які дозволяють полегшити роботу персоналу і зробити її ефективнішою. Обгрунтовуючи той чи інший варіант інноваційної стратегії, необхідно враховувати й те, що вона має відповідати загальній стратегії розвитку готелю, бути прийнятною для нього за рівнем ризику й передбачати готовність ринку до сприйняття нововведень.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleІнновації в готельній індустрії та ресторанному бізнесі»: опорний конспект, спец. 241 "Готельно-Ресторанна Справа"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Курси лекцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KL_INNOVATSIYI_HOTEL_NIY_INDUSTRIYI_24.pdf2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.