Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5394
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Руденко, І.В. | - |
dc.contributor.author | Гаркуша, Нат.М. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-22T16:22:02Z | - |
dc.date.available | 2022-08-22T16:22:02Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Руденко І.В., Гаркуша Нат.М. Удосконалення комплексного економічного аналізу фінансового стану підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 1. С. 16-22. | - |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5394 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто існуючі в літературі методичні підходи аналізу фінансового стану. Запропоновано єдину методику комплексного фінансового аналізу підприємства. Уточнено систему показників для проведення аналізу. | uk_UA |
dc.description.abstract | Existing is considered in literature methodical podkhoy to the analysis of the financial condition. The single method of complex financial analysis of enterprise is offered. The system of indexes is specified for the leadthrough of analysis. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харківський державний університет харчування та торгівлі | uk_UA |
dc.subject | економічний аналіз | uk_UA |
dc.subject | фінансовий стан підприємства | uk_UA |
dc.subject | economic analysis | uk_UA |
dc.subject | financial condition of the enterprise | uk_UA |
dc.subject | экономический анализ | uk_UA |
dc.subject | финансовое состояние предприятия | uk_UA |
dc.title | Удосконалення комплексного економічного аналізу фінансового стану підприємства | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Випуск 2(18), Ч 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2013_2(1)__5.pdf | 251.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.