Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5385
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kovyah, I.I. | - |
dc.contributor.author | Ков’ях, І.І. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-22T13:03:57Z | - |
dc.date.available | 2022-08-22T13:03:57Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Kovyah I.I. Some aspects of time management in online education. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 2. С. 305-309. | - |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5385 | - |
dc.description.abstract | The article examines one of the aspects of Web-based education namely time management for online teachers or facilitators. A special accent is made on the development of practical recommendations to use while distributing time for various types of online and offline activities. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розглянуто деякі з аспектів підготовки дистанційного інтернет-курсу з опрацюванням рекомендацій щодо практичного застосування викладачами для розподілу свого часу на різні види робіт зі студентами в онлайн- і офлайн режимах. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Харківський державний університет харчування та торгівлі | uk_UA |
dc.subject | time management | uk_UA |
dc.subject | online education | uk_UA |
dc.subject | управління часом | uk_UA |
dc.subject | онлайн освіта | uk_UA |
dc.subject | управление временем | uk_UA |
dc.subject | онлайн-образование | uk_UA |
dc.title | Some aspects of time management in online education | uk_UA |
dc.title.alternative | Деякі аспекти тайм-менеджменту в онлайн-освіті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Випуск 2(18), Ч 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2013_2(2)__46.pdf | 229.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.