Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/53716
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоплавська, В. В.-
dc.date.accessioned2024-05-27T14:09:26Z-
dc.date.available2024-05-27T14:09:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПоплавська В. В. Економічні аспекти бренду як нового виду нематеріального активу. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 358-361.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53716-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleЕкономічні аспекти бренду як нового виду нематеріального активуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Фінансові механізми сталого розвитку України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2018_358-361.pdf393.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.