Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/53703
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛуцків, О. М.-
dc.date.accessioned2024-05-27T13:52:02Z-
dc.date.available2024-05-27T13:52:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛуцків О. М. Роль інноваційного маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності регіонального ринку. Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 327-329.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/53703-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleРоль інноваційного маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності регіонального ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Фінансові механізми сталого розвитку України

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Finansovi_mekhanizmy_staloho_rozvytku_Ukrayiny_2018_327-329.pdf591.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.