Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5316
Title: | Маркетингові заходи у формуванні споживчого попиту підприємств торгівлі |
Authors: | Нікітіна, О.В. |
Keywords: | споживчий попит;підприємства торгівлі;маркетингові заходи;consumer demand;trade enterprises;marketing activities;потребительский спрос;предприятия торговли;маркетинговые мероприятия |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Citation: | Нікітіна О.В. Маркетингові заходи у формуванні споживчого попиту підприємств торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 2. С. 157-163. |
Abstract: | Визначено особливості формування споживчого попиту в умовах
монополістичної конкуренції, що вимагає впровадження маркетингового
інструментарію для максимізації прибутку торговельного підприємства.
Розглянуто графік функціональної залежності споживчого попиту від обсягу
витрат на маркетингові заходи, що дає можливість підприємству визначити
оптимальний обсяг витрат на них. Features of formation of a consumer demand in the conditions of the monopolistically competition that needs introduction of marketing tools for maximizing profit of trade enterprise are defined. The schedule of functional dependence of a consumer demand from the volume of expenses for marketing actions that gives the possibility to the enterprise to determine the optimum volume of expenses for them is considered. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5316 |
Appears in Collections: | Випуск 2(18), Ч 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2013_2(2)__25.pdf | 318.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.