Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52899
Назва: Використання показників результативності маркетингу в системі управління підприємством
Автори: Мелушова, І. Ю.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Мелушова І. Ю. Використання показників результативності маркетингу в системі управління підприємством. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 17 травня 2018 р. Харків: ХДУХТ, 2018. С. 329-331.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/52899
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_Ukrayiny_2018_329-331.pdf144.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.