Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5251
Назва: Стратегічний аналіз витрат як основа створення конкурентних переваг торговельного підприємства
Автори: Мілаш, І.В.
Красноусов, А.В.
Ключові слова: стратегічний аналіз;витрати;конкуренція;конкурентні переваги;торговельне підприємство;strategic analysis;costs;competition;competitive advantages;trading company;стратегический анализ;расходы;конкуренция;конкурентные преимущества;торговое предприятие
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Мілаш І.В., Красноусов А.В. Стратегічний аналіз витрат як основа створення конкурентних переваг торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2013. Вип. 2(18), Ч. 2. С. 92-100.
Короткий огляд (реферат): Здійснено аналіз витрат підприємства, що ґрунтується на ринковому ланцюжку витрат і цінності. Розкрито поведінку витрат із системної точки зору на підприємство. Визначено можливості створення на цій основі стійкої конкурентної переваги та формування конкурентної стратегії підприємства.
The analysis of expenses of the enterprise, based on a market chain of expenses and value is carried out. The behavior of expenses from the system point of view on the enterprise is opened. Possibilities of creation on this basis of steady competitive advantage and formation of competitive strategy of the enterprise are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5251
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(18), Ч 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2013_2(2)__16.pdf244.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.