Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5215
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorНіценко, Віталій Сергійович-
dc.contributor.authorГанжуренко, Ірина Валеріївна-
dc.date.accessioned2022-08-19T12:35:51Z-
dc.date.available2022-08-19T12:35:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГанжуренко І. В. Управління розвитком маркетингово-логістичних систем суб’єктів аграрного бізнесу: теорія, методологія, практика: автореф. дис. … д-ра екон. наук: 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності); наук. конс. В. С. Ніценко; Харків, 2019. З9 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5215-
dc.description.abstractУ дисертаційній роботі обґрунтовано теоретично-методологічні, методичні та прикладні засади, а також розроблено практичні рекомендації щодо вирішення важливої наукової проблеми управління маркетингово-логістичною діяльністю суб'єктів аграрного бізнесу на основі побудови, функціонування та розвитку в їх менеджменті відповідних систем. Вивчено генезис понятійно-категоріального апарату управління маркетингом та збутом. Обґрунтовано архітектуру та архітектоніку систем управління маркетингово-логістичною діяльністю суб'єктів аграрного бізнесу. Визначено типологію систем управління маркетингово-логістичною діяльністю суб'єктів аграрного бізнесу. Ідентифіковано систему критеріїв генерування та імплементації стратегій розвитку маркетингово-логістичної діяльності. Окреслено фактори ефективності реалізації маркетингово-логістичної діяльності суб'єктів аграрного бізнесу. Визначено методологічні засади оцінки ефективності реалізації стратегій розвитку та функціонування систем управління маркетингово-логістичною діяльністю. Ідентифіковано функціональне навантаження елементів системи управління маркетингово-логістичною діяльністю. Окреслено підходи до організації управління маркетингово-логістичною діяльністю суб'єктів агробізнесу. Визначено структурні особливості систем управління маркетингово-логістичною діяльністю. Ідентифіковано підходи до оцінки потенціалу розвитку маркетингово-логістичної діяльності суб'єктів аграрного бізнесу. Визначено стратегічні альтернативи розвитку маркетингово-логістичної діяльності суб'єктів аграрного бізнесу. Окреслено заходи з побудови та функціонування підсистем збору та обробки маркетингової інформації. Обґрунтовано напрями розвитку маркетингово-логістичної діяльності суб'єктів аграрного бізнесу. Визначено склад інструментів розвитку систем управління маркетингово-логістичною діяльністю суб'єктів аграрного бізнесу. Обґрунтовано підходи до підвищення ефективності функціонування управління маркетингово-логістичною діяльністю суб'єктів аграрного бізнесу. Обґрунтовано архітектуру та архітектоніку систем управління маркетингово-логістичною діяльністю суб'єктів аграрного бізнесу на основі ідентифікації їх структурної побудови, інтеграції в систему менеджменту підприємства або об'єднання інструментарію управління маркетинговими заходами та логістичними процедурами в процесі здійснення збутових процедур, а також окреслення принципів та підходів щодо створення центрів доходів, витрат та відповідальності. Визначено методологічні засади оцінки ефективності реалізації стратегій розвитку та функціонування систем управління маркетингово-логістичною діяльністю аграрних підприємств та об’єднань, які ґрунтуються на ідентифікації системного характеру впливу конкурентних та кон’юнктурних факторів здійснення виробничо-збутової діяльності в контексті функціонування маркетингових каналів просування та комерційних каналів ринкового розподілу продукції, а також характеристики збутових можливостей підприємства. Обґрунтовано концепцію побудови механізму управління маркетингово-логістичною діяльністю суб'єктів аграрного бізнесу, в основі якої лежить виділення поєднання інструментарію прийняття рішень щодо вибору та деталізації стратегічних, тактичних та оперативних рішень в залежності від результатів оцінки стану та тенденцій цільових ринків у співставленні з оцінками економічного, виробничого та комерційного потенціалу підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe theoretical and methodological, methodological and applied principles are grounded in the dissertation, as well as practical recommendations for solving the important scientific problem of management of marketing and logistic activity of the subjects of agrarian business on the basis of construction, functioning and development in their management of the respective systems. The genesis of the conceptual and categorical apparatus of marketing and marketing management has been studied. The architecture and architectonics of management systems of marketing and logistic activity of agricultural business entities are substantiated. The typology of management systems of marketing and logistic activity of agrarian business entities is defined. A system of criteria for generating and implementing strategies for the development of marketing and logistics activities has been identified. The factors of efficiency of realization of marketing and logistic activity of the subjects of agrarian business are outlined. Methodological bases of estimation of efficiency of realization of strategies of development and functioning of management systems of marketing and logistic activity are defined. The functional load of the elements of the marketing and logistics management system has been identified. Approaches to the organization of management of marketing and logistic activity of agribusiness entities are outlined. The structural features of marketing and logistics management systems have been determined. Approaches to the estimation of potential of development of marketing and logistic activity of subjects of agrarian business are identified. Strategic alternatives to the development of marketing and logistics activities of agricultural business entities are identified. Measures for the construction and operation of marketing information collection and processing subsystems are outlined. The directions of development of marketing and logistic activity of the subjects of agrarian business are substantiated. The composition of the tools for the development of management systems for marketing and logistical activity of agricultural business entities has been determined. Approaches to increase the effectiveness of the management of marketing and logistics activities of agricultural business entities are substantiated. The architecture and architectonics of management systems of marketing and logistics activities of agricultural business entities are grounded on the basis of identification of their structural construction, integration into the enterprise management system or integration of management tools for marketing activities and logistic procedures in the course of marketing procedures, as well as defining principles to create revenue, cost and responsibility centers. Methodological bases of estimation of efficiency of realization of strategies of development and functioning of systems of management of marketing and logistic activity of agrarian enterprises and unions, which are based on identification of systemic character of influence of competitive factors of realization of production and marketing activity in the context of functioning of marketing market distribution of products, as well as characteristics of sales opportunities of the enterprise. The concept of construction of the mechanism of management of marketing-logistical activity of the subjects of agrarian business is substantiated. production and commercial potential of the enterprise.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectсистема управлінняuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмеханізмuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectlogisticsuk_UA
dc.subjectmanagement systemuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmechanismuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.titleУправління розвитком маркетингово-логістичних систем суб’єктів аграрного бізнесу: теорія, методологія, практика: автореф. дис. на здобуття … д-ра екон. наук за спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)uk_UA
dc.title.alternativeManagement of development of marketing and logistic systems of subjects of agrarian business: theory, methodology, practiceuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Hanzhurenko.pdf651.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.