Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5111
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОмельчук, К. С.-
dc.date.accessioned2022-08-18T07:56:39Z-
dc.date.available2022-08-18T07:56:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОмельчук К. С. Якість послуг як індикатор конкурентоспроможності підприємств транспортної галузі регіону. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 206 «Економічні науки». 2019. С. 354-361.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5111-
dc.description.abstractФормування показників якості транспортних послуг, визначення рівня сервісного обслуговування та методи його підвищення відрізняються особливістю методичної складності, яка обумовлена тісним, складним і органічно поєднаним взаємозв’язком між різними зацікавленими сторонами наданих послуг. Індикатор якості транспортних послуг характеризує забезпечення безпеки руху; скорочення термінів доставки вантажів; дотримання регулярності перевезень; забезпечення повного збереження перевезених вантажів; досягнення більш високої економічності перевезень. У статті розглянуто та систематизовано принципи, критерії якості транспортних послуг, які забезпечують точність визначення цього показника. Запропоновано систему показників якості транспортних послуг, яка спрямована на узгодження інтересів транспортних підприємств та споживачів і сприяє розробці заходів підвищення конкурентоспроможності транспортної галузі регіону.uk_UA
dc.description.abstractФормирование показателей качества транспортных услуг, определение уровня сервисного обслуживания и методы его повышения отличаются особенностью методической сложности, которая обусловлена тесным, сложным и органично совмещенным взаимосвязью между различными заинтересованными сторонами предоставляемых услуг. Индикатор качества транспортных услуг характеризует обеспечения безопасности движения; сокращение сроков доставки грузов; соблюдение регулярности перевозок; обеспечения полной сохранности перевозимых грузов; достижения более высокой экономичности перевозок. В статье рассмотрены и систематизированы принципы, критерии качества транспортных услуг, обеспечивающих точность определения этого показателя. Предложена система показателей качества транспортных услуг, которая направлена на согласование интересов транспортных предприятий и потребителей и способствует разработке мер повышения конкурентоспособности транспортной отрасли региона.uk_UA
dc.description.abstractFormation of indicators of quality of transport services, determination of level of service and methods of its improvement are distinguished by the peculiarity of methodological complexity, which is caused by close, complex and organically connected interconnection between different stakeholders of the provided services. The indicator of quality of transport services characterizes the provision of traffic safety; reduction of delivery times; observance of regularity of transportation; ensuring full storage of the transported cargo; achieving higher cost-effectiveness of transportation. The article discusses and organizes the principles and criteria of quality of transport services that ensure the accuracy of determining this indicator. The system of indicators of quality of transport services is offered, which is aimed at reconciling the interests of transport enterprises and consumers and contributes to the development of measures to increase the competitiveness of the transport industry of the region.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 206-
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectтранспортна галузьuk_UA
dc.subjectрегіонuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectкачествоuk_UA
dc.subjectуслугиuk_UA
dc.subjectтранспортная отрасльuk_UA
dc.subjectрегионuk_UA
dc.subjectконкурентоспособностьuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjecttransport industryuk_UA
dc.subjectregionuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.titleЯкість послуг як індикатор конкурентоспроможності підприємств транспортної галузі регіонуuk_UA
dc.title.alternativeКачество услуг как индикатор конкурентоспособности предприятий транспортной отрасли регионаuk_UA
dc.title.alternativeQuality of services as an indicator of the competitiveness of transport enterprises in the regionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 206: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35.pdf493.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.