Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51093
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМасюк, Н. О.-
dc.contributor.authorЗаліпуха, А. Г.-
dc.date.accessioned2024-04-17T20:10:53Z-
dc.date.available2024-04-17T20:10:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМасюк Н. О., Заліпуха А. Г. Інноваційний маркетинг в управлінні та розвитку підприємств. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 366-368uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51093-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleІнноваційний маркетинг в управлінні та розвитку підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conf-14-15-03-24-mater-367-369.pdf157.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.