Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51085
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБубенець, І. Г.-
dc.contributor.authorХристенко, С. С.-
dc.contributor.authorЗіненко, К. К.-
dc.date.accessioned2024-04-17T19:45:30Z-
dc.date.available2024-04-17T19:45:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБубенець І. Г., Христенко С. С., Зіненко К. К. Інноваційні маркетингові підходи ведення бізнесу в умовах глобальних викликів. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 348-350uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51085-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleІнноваційні маркетингові підходи ведення бізнесу в умовах глобальних викликівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conf-14-15-03-24-mater-349-351.pdf201.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.