Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51083
Title: Особливості рекламної діяльності компаній в умовах цифровізації
Authors: Афанасьєва, О. П.
Бубенець, І. Г.
Власенко, М. В.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Афанасьєва О. П., Бубенець І. Г., Власенко М. В. Особливості рекламної діяльності компаній в умовах цифровізації. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 березня 2024 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2024. С. 343-345
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51083
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conf-14-15-03-24-mater-344-346.pdf209.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.