Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51045
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНаумова, Тетяна-
dc.contributor.authorСтаросільська, Валерія-
dc.date.accessioned2024-04-17T14:09:10Z-
dc.date.available2024-04-17T14:09:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНаумова Т., Старосільська В. Реінжиніринг бізнес-процесів компаній з надання послуг доставки як спосіб підвищення ефективності управління. Цифрові трансформації та інноваційні технології в економіці [електронне видання] : зб. матеріалів Міжнар. науково-практ. інтернет-конф., Ломжа - Харків, 14-15.03.2024. Видавництво: MANS в Ломжі, Ч. 2. 2024. С. 87-92uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/51045-
dc.description.abstractДосліджено сутність поняття реінжинірингу бізнес-процесів, його вплив на підвищення ефективності управління інноваційним розвитком компаній з надання послуг доставки. Доведено, що одним із провідних засобом комунікації є «Нова пошта», яка на сьогодні виступає лідером на ринку доставки в системі електронної торгівлі в Україні. Розроблені рекомендації щодо реінжинірингу бізнес-процесів компанії «Нова Пошта», шляхом виділення процесів управління інноваційним розвитком компанії.uk_UA
dc.description.abstractThe essence of the concept of business process reengineering, its impact on improving the efficiency of managing the innovative development of delivery companies is investigated. It is proved that one of the leading means of communication is "Nova Post", which is currently the leader in the delivery market in the e-commerce system in Ukraine. Recommendations for reengineering the business processes of the company "Nova Post" have been developed by allocating the processes of managing the company's innovative developmentuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавництво: MANS в Ломжіuk_UA
dc.subjectреінжинірингuk_UA
dc.subjectбізнес-процесиuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectдоставкаuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectreengineeringuk_UA
dc.subjectbusiness processesuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjectdeliveryuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.titleРеінжиніринг бізнес-процесів компаній з надання послуг доставки як спосіб підвищення ефективності управлінняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_REINZHYNIRYNH BIZNES-PROTSESIV_24_87-92.pdf8.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.