Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабко, Н. М.-
dc.contributor.authorМикитась, А. В.-
dc.contributor.authorНауменко, І. В.-
dc.date.accessioned2022-08-18T07:12:27Z-
dc.date.available2022-08-18T07:12:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБабко Н. М., Микитась А. В., Науменко І. В. Механізм формування ідеї для стратегічного маркетингу суб’єктів агробізнесу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 206 «Економічні науки». 2019. С. 298-305.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5103-
dc.description.abstractСучасний стан функціонування аграрного ринку України вимагає від сільськогосподарських товаровиробників виходити на новий рівень системи управління за рахунок використання маркетингової діяльності. Мета статті полягає в опрацюванні теоретичних рекомендацій та практичних прикладів механізмів формування маркетингової ідеї для забезпечення стратегічного управління суб’єктів агробізнесу. Формування ідей запровадження окремих інструментів маркетингу в практичну діяльність аграрних підприємств вимагатиме від їх системи менеджменту одночасного формування процедурного забезпечення з необхідним функціональним наповненням в частині встановлення мети, завдань, всіх складових та компонентів, визначення взаємозв’язків між ієрархічною системою підприємства й всіма залученими підрозділами, зокрема. Все визначене й дає можливість опрацювання необхідного механізму маркетингової діяльності підприємства.uk_UA
dc.description.abstractСовременное состояние функционирования аграрного рынка Украины требует от сельскохозяйственных товаропроизводителей выходить на новый уровень системы управления за счет использования маркетинговой деятельности. Цель статьи заключается в разработке теоретических рекомендаций и практических примеров механизмов формирования маркетинговой идеи для обеспечения стратегического управления субъектов агробизнеса. Формирование идей введения отдельных инструментов маркетинга в практическую деятельность аграрных предприятий потребует от их системы менеджмента одновременного формирования процедурного обеспечения с необходимым функциональным наполнением в части установления цели, задач, всех составляющих и компонентов, определения взаимосвязей между иерархической системой предприятия и всеми привлеченными подразделениями, в том числе. Все определено и дает возможность обработки необходимого механизма маркетинговой деятельности предприятия.uk_UA
dc.description.abstractThe current state of functioning of the agrarian market of Ukraine requires agricultural producers to move to a new level of management system through the use of marketing activities. The purpose of the article is to elaborate theoretical recommendations and practical examples of mechanisms for generating marketing ideas to ensure strategic management of agribusiness entities. Formation of ideas of introduction of separate marketing tools in practical activity of agrarian enterprises will require from their management system simultaneous formation of procedural support with necessary functional filling in terms of goal setting, tasks, all components and components, determination of relationships between the hierarchical enterprise system and all subdivisions. Everything is defined and gives an opportunity to work out the necessary mechanism of marketing activity of the enterprise.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 206-
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможний розвитокuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетинговый менеджментuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectстратегическое управлениеuk_UA
dc.subjectконкуренцияuk_UA
dc.subjectконкурентоспособный развитиеuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectcompetitive developmentuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.titleМеханізм формування ідеї для стратегічного маркетингу суб’єктів агробізнесуuk_UA
dc.title.alternativeМеханизм формирования идеи для стратегического маркетинга субъектов агробизнесаuk_UA
dc.title.alternativeA mechanism for generating an idea for strategic marketing of agribusiness entitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 206: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf421.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.