Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5098
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМандич, О. В.-
dc.date.accessioned2022-08-18T06:34:43Z-
dc.date.available2022-08-18T06:34:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМандич О. В. Маркетинговий менеджмент як основа забезпечення конкурентоспроможного розвитку аграрних підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 206 «Економічні науки». 2019. С. 252-262.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5098-
dc.description.abstractВ статті досліджено змістовне наповнення дефініції «маркетинговий менеджмент», який слід розуміти як систему управління ринковою діяльністю підприємства, яка поєднує базові векторних напрями: діяльність підприємства та формування належного потенціалу для можливості виходу на ринок; роботу з ринком в умовах постійного розвитку конкурентних відносин для отримання стійких ринкових позицій при налагодженні взаємодії із всіма контрагентами; маркетинговий аудит чи провадження управлінської функції контролю результативності діяльності підприємства на обраному об’єктовому ринку для забезпечення утримання наявних позицій чи формування кращих конкурентних переваг. Визначено, що складові маркетингового менеджменту охоплюють майже всі процеси, які мають місце у виробничо-комерційній діяльності аграрних підприємств. До найбільш важливих та значимих секторів запровадження та забезпечення постійного розвитку маркетингового менеджменту аграрних підприємств для формування високого рівня їх конкурентоспроможності віднесено: дослідження, планування, реалізація та контроль в сфері маркетингової діяльності, а також запровадження інструментарію стратегічного менеджменту; управління ринковим позиціонуванням; управління ризиками; управління економічною безпекою; формування цілісної системи маркетингового менеджменту аграрного підприємства та відповідних стратегій конкурентоспроможного розвитку на довго- чи короткострокову перспективу.uk_UA
dc.description.abstractВ статье исследовано содержательное наполнение дефиниции «маркетинговый менеджмент», который следует понимать как систему управления рыночной деятельностью предприятия, которая сочетает базовые векторные направления: деятельность предприятия и формирование надлежащего потенциала для возможности выхода на рынок; работу с рынком в условиях постоянного развития конкурентных отношений для получения устойчивых рыночных позиций при налаживании взаимодействия со всеми контрагентами; маркетинговый аудит или выполнение управленческой функции контроля результативности деятельности предприятия на выбранном объектовом рынке для обеспечения содержания имеющихся позиций или формирования лучших конкурентных преимуществ. Определено, что составляющие маркетингового менеджмента охватывают почти все процессы, которые имеют место в производственно-коммерческой деятельности аграрных предприятий. К наиболее важным и значимым секторам внедрения и обеспечения постоянного развития маркетингового менеджмента аграрных предприятий для формирования высокого уровня их конкурентоспособности отнесены: исследования, планирование, реализация и контроль в сфере маркетинговой деятельности, а также внедрение инструментария стратегического менеджмента; управление рыночным позиционированием; управление рисками; управления экономической безопасностью; формирование целостной системы маркетингового менеджмента аграрного предприятия и соответствующих стратегий конкурентоспособного развития на долго- или краткосрочную перспективу.uk_UA
dc.description.abstractThe article explores the meaningful content of the definition of "marketing management", which should be understood as a system of management of market activity of the enterprise, which combines the basic vector directions: the activity of the enterprise and the formation of adequate potential for the possibility of entering the market; work with the market in the conditions of constant development of competitive relations in order to obtain stable market positions while establishing interaction with all counterparties; marketing audit or performance management function to control the performance of an entity in a selected object market to maintain existing positions or generate better competitive advantage. It is determined that the components of marketing management cover almost all processes that take place in the production and commercial activities of agricultural enterprises. The most important and significant sectors of introduction and maintenance of agrarian enterprises marketing management for formation of high level of their competitiveness are: research, planning, implementation and control in the sphere of marketing activity, as well as introduction of strategic management tools; management of market positioning; risk management; economic security management; formation of a comprehensive system of marketing management of agrarian enterprise and corresponding strategies of competitive development for the long or short term.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 206-
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможний розвитокuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетинговый менеджментuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectстратегическое управлениеuk_UA
dc.subjectконкуренцияuk_UA
dc.subjectконкурентоспособный развитиеuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectcompetitive developmentuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.titleМаркетинговий менеджмент як основа забезпечення конкурентоспроможного розвитку аграрних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинговый менеджмент как основа обеспечения конкурентоспособного развития аграрных предприятийuk_UA
dc.title.alternativeMarketing management as a basis for ensuring the competitive development of agricultural enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 206: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25.pdf431.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.