Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50988
Title: Використання контент-аналізу в маркетингових дослідженнях соціальних мереж
Authors: Козенкова, В. Д.
Issue Date: 2024
Publisher: Харків
Citation: Козенкова В. Д. Використання контент-аналізу в маркетингових дослідженнях соціальних мереж. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 414-417.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50988
Appears in Collections:Управління розвитком соціально-економічних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_414-417.pdf236.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.