Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/50436
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШемет, О. М.-
dc.date.accessioned2024-04-09T08:20:18Z-
dc.date.available2024-04-09T08:20:18Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationШемет О. М. Особливості застосування реклами та зв‘язків із громадськістю (PR) у закладах ресторанного господарства. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2011 р. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 4. С. 38-39.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50436-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleОсобливості застосування реклами та зв‘язків із громадськістю (PR) у закладах ресторанного господарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2011_4_38-39.pdf181.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.