Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5029
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШуканов, П.В.-
dc.contributor.authorЖивотенко, В.О.-
dc.date.accessioned2022-08-17T07:16:48Z-
dc.date.available2022-08-17T07:16:48Z-
dc.date.issued2021-05-02-
dc.identifier.citationШуканов П. В., Животенко В. О. Значення туристично-цивілізаційного простору у подоланні глобальної кризи. Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. 2021. Т.2. №2. С.120-131.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5029-
dc.description.abstractШуканов П. В., Животенко В. О. Значення туристично-цивілізаційного простору у подоланні глобальної кризи. У статті розглянуто актуальні проблеми та шляхи розвитку міжнародного ринку туристичних послуг в умовах глобальної кризи. Обґрунтовано значення туристично-цивілізаційного простору в процесі оптимізації пріоритетних напрямів подальшого розвитку туризму. Врахований вплив глобалізації та глокалізації на процеси трансформації ринку туристичних послуг. Запропоновані ієрархічні рівні організації туристично-цивілізаційного простору: локалітет, макрорегіоналітет, глобалітет. Акцентується особлива увага на соціально-економічній значущості туризму і туристичного бізнесу як важливого фактору подолання глобальної кризи. Враховано значення концепції сталого розвитку в контексті глобальної модернізації ринку послуг на різних рівнях ієрархії туристично-цивілізаційного простору. Запропонований методологічний підхід до оптимізації світового ринку послуг і розвитку міжнародного туризму на основі виділення у структурі глобального туристично-цивілізаційного простору дев’яти туристичних макрорегіонів.uk_UA
dc.description.abstractШуканов П. В., Животенко В. А.. Значение туристически цивилизационного пространства в преодоления глобального кризиса. В статье рассмотрены актуальные проблемы и пути развития международного рынка туристических услуг в условиях глобального кризиса. Обосновано значение туристско-цивилизационного пространства в процессе оптимизации приоритетных направлений дальнейшего развития туризма. Учтено влияние глобализации и глокализации на процессы трансформации рынка туристических услуг. Предложенные иерархические уровни организации туристско-цивилизационного пространства: локалитет, макрорегионалитет, глобалитет. Акцентируется особое внимание на социально-экономической значимости туризма и туристического бизнеса как важного фактора преодоления глобального кризиса. Учтены значение концепции устойчивого развития в контексте глобальной модернизации рынка услуг на различных уровнях иерархии туристско-цивилизационного пространства. Предложенный методологический подход к оптимизации мирового рынка услуг и развития международного туризма на основе выделения в структуре глобального туристско-цивилизационного пространства девяти туристических макрорегионов.uk_UA
dc.description.abstractShukanov P.V., Zhivotenko V.A. The value of the tourist civilizational space in overcoming the global crisis.The article discusses current problems and ways of developing the international market for tourism services in the context of the global crisis. The importance of the tourist-civilizational space in the process of optimizing the priority directions for the further development of tourism has been substantiated. The influence of globalization and glocalization on the processes of transformation of the tourist services market is taken into account. The proposed hierarchical levels of organization of the touristcivilizational space: localization, macroregionality, globality. Special attention is focused on the socio-economic significance of tourism and tourism business as an important factor in overcoming the global crisis. The importance of the concept of sustainable development in the context of the global modernization of the service market at various levels of the hierarchy of the tourist and civilizational space is taken into account. The proposed methodological approach to the optimization of the world market for services and the development of international tourism is based on the allocation of nine tourist macroregions in the structure of the global tourist-civilizational space.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХНАУuk_UA
dc.subjectміжнародний туризмuk_UA
dc.subjectглобальна кризаuk_UA
dc.subjectтуристично-цивілізаційний простірuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectглокалізаціяuk_UA
dc.subjectтуристичний бізнесuk_UA
dc.subjectтуристичний макрорегіонuk_UA
dc.subjectмеждународный туризмuk_UA
dc.subjectглобальный кризисuk_UA
dc.subjectтуристическо-цивилизационное пространствоuk_UA
dc.subjectглобализацияuk_UA
dc.subjectглокализацияuk_UA
dc.subjectтуристический бизнесuk_UA
dc.subjectтуристический макрорегионuk_UA
dc.subjectinternational tourismuk_UA
dc.subjectglobal crisisuk_UA
dc.subjecttourism and civilization spaceuk_UA
dc.subjectglobalizationuk_UA
dc.subjectglocalizationuk_UA
dc.subjecttourism businessuk_UA
dc.subjecttourism macroregionuk_UA
dc.titleЗначення туристично-цивілізаційного простору у подоланні глобальної кризиuk_UA
dc.title.alternativeЗначение туристически-цивилизационного пространства в преодоления глобального кризисаuk_UA
dc.title.alternativeThe value of the tourist civilizational space in overcoming the global crisisuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва. Серія "Економічні науки" №2, Т.2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.