Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/498
Назва: Економічна активність підприємств ритейлу: інноваційні інструменти управління та стимулювання в період пандемії COVID-19
Автори: Кащена, Наталія Борисівна
Ключові слова: економічна активність;підприємства ритейлу;інноваційні інструменти управління;стимулювання;пандемія;COVID-19
Дата публікації: 2021
Видавництво: Центральноукраїнський національний технічний університет
Бібліографічний опис: Кащена Н.Б. Економічна активність підприємств ритейлу: інноваційні інструменти управління та стимулювання в період пандемії COVID-19. Глобальна безпека та асиметричність світового господарства в умовах нестабільного розвитку економічних систем: матеріали наук.-практ. інтернет-конф. (м. Кропивницький, 12 травня 2021 р.). Кропивницький : ЦНТУ, 2021. С. 63-67.
Короткий огляд (реферат): Пандемія COVID-19 змінила звичний нам ритейл, посилила старі та генерувала нові тренди розвитку. Й надалі буде зростати частка товарів придбаних в он-лайн магазинах. Тому важливими є активна цифровізація та автоматизація всіх бізнес-процесів ритейлера. Просунута клієнтська аналітика здатна забезпечити ритейлерам досягнення високих KPI та підвищити їх економічну активність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/498
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.