Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/49193
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКраснокутська, Н. С.-
dc.date.accessioned2024-03-18T08:24:01Z-
dc.date.available2024-03-18T08:24:01Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКраснокутська Н. С. Ділова репутація як джерело формування вартості торговельного підприємства. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 45-річчю ХДУХТ, 18 жовтня 2012 р.; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2012. Ч. 2. С. 117-118.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49193-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleДілова репутація як джерело формування вартості торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2012_2_117-118.pdf162.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.