Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМасляк, Мирослава Ігорівна-
dc.contributor.authorДжаін, Прадіп Кумар-
dc.date.accessioned2024-03-12T11:19:36Z-
dc.date.available2024-03-12T11:19:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМасляк М. І., Джаін П. К. Стан та проблеми в реалізації комунікаційних стратегій органів публічного управлінні. Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. 2023. № 5-6. С. 64-69.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48904-
dc.description.abstractУ статті розглянуто стан та виявлено системні проблеми в реалізації комунікаційних стратегій органами публічної влади в Україні, які не дозволяють підвищити ефективність їх роботи. Проаналізовано позитивні сторони та недоліки у розробці і впровадженні комунікаційних стратегій у сфері публічного управління та адміністрування; визначені вимоги та чинники, які найбільш суттєво впливають на зміст комунікаційних процесів в публічній сфері. Доведено, що на позитивне сприйняття діяльності органів публічної влади впливає не лише інформаційне поле, сформоване українськими ЗМІ та зацікавленими сторонами, а й інформаційні повідомлення російської пропаганди, протидія яким має стати завданням структурних підрозділів органи публічної влади, відповідальних за комунікацію. Надано пропозиції щодо покращення комунікаційної діяльності у публічній сфері. Обґрунтовано, що при розробці комунікаційної стратегії органи публічної влади мають забезпечити зменшення невизначеності та ризику невдачі під час прийняття стратегічних управлінських рішень. Визначено сутність взаємодії органів публічної влади із цільовими аудиторіям, яка полягає у забезпеченні ефективної державної політики, адаптації державних реформ до можливих майбутніх змін зовнішнього середовища. Наголошено, що досягнення цих завдань неможливе без підвищення рівня довіри та іміджу органів публічної влади серед громадян; підвищення інформованості громадян про процеси, що в них відбуваються; забезпечення активної участі громадськості в процесі прийняття управлінських рішень та встановлення зворотного зв’язку; покращення співпраці з національними та міжнародними ЗМІ; посилення присутності органів публічної влади на міжнародному рівні; оптимізація внутрішніх комунікацій та обміну інформацією в органах публічної влади.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines the state and identifies systemic problems in the implementation of communication strategies by public authorities in Ukraine, which do not allow to increase the efficiency of their work. The positive sides and shortcomings in the development and implementation of communication strategies in the field of public management and administration are analyzed; the requirements and factors that most significantly influence the content of communication processes in the public sphere are determined. It has been proven that the positive perception of the activities of public authorities is influenced not only by the information field formed by the Ukrainian mass media and interested parties, but also by informational messages of Russian propaganda, countering which should be the task of the structural units of public authorities responsible for communication. Suggestions for improving communication activities in the public sphere are provided. It is substantiated that when developing a communication strategy, public authorities should ensure the reduction of uncertainty and the risk of failure when making strategic management decisions. The essence of the interaction of public authorities with target audiences is determined, which consists in ensuring effective state policy, adapting state reforms to possible future changes in the external environment. It is emphasized that the achievement of these tasks is impossible without increasing the level of trust and image of public authorities among citizens; raising citizens' awareness of the processes taking place in them; ensuring active participation of the public in the process of making management decisions and establishing feedback; improving cooperation with national and international mass media; strengthening the presence of public authorities at the international level; optimization of internal communications and information exchange in public authorities.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки та права;№ 5-6-
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectкомунікації у публічному управлінніuk_UA
dc.subjectстратегічні комунікаціїuk_UA
dc.subjectкомунікаційні ризикиuk_UA
dc.subjectцільові аудиторіїuk_UA
dc.subjectканали комунікаціїuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectcommunications in public administrationuk_UA
dc.subjectstrategic communicationsuk_UA
dc.subjectcommunication risksuk_UA
dc.subjecttarget audiencesuk_UA
dc.subjectcommunication channelsuk_UA
dc.titleСтан та проблеми в реалізації комунікаційних стратегій органів публічного управлінніuk_UA
dc.title.alternativeStatus, and problems in the implementation of communication strategies of public administration bodiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 5-6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apie_2023_5-6_13.pdf236.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.