Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48667
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗагороднюк, О. В.-
dc.date.accessioned2024-03-06T10:54:17Z-
dc.date.available2024-03-06T10:54:17Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗагороднюк О. В. Маркетингові канали реалізації риби і рибної продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48667-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз основних маркетингових каналів реалізації риби і рибної продукції, перспектив їх розвитку, з метою забезпечення сталого і збалансованого функціонування системи реалізації продукції підприємств рибної галузіuk_UA
dc.description.abstractIn article the basic marketing channels of realisation are analysedFish and fish production, prospect of their development, with цэлью maintenаnсе збалансированого functioning of system of realisation of production of the enterprises of fish branch.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97-
dc.titleМаркетингові канали реалізації риби і рибної продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_16.pdf109.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.