Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48395
Title: Оцінка маркетингової діяльності в сільськогосподарських підприємствах України
Authors: Степенко, О. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Балановська, Т. І.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Степенко О. В. Оцінка маркетингової діяльності в сільськогосподарських підприємствах України. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 104 «Економічні науки»; наук. кер. Т. І. Балановська. 2010. С.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 104
Abstract: Обґрунтовано необхідність здійснення маркетингової діяльності та запропоновано методичний підхід її оцінки в сільськогосподарських підприємствах України.
Necessity of realisation of an estimation of marketing activity is proved and the methodical approach of its estimation in the agricultural enterprises of Ukraine is offered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48395
Appears in Collections:Випуск104: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_104_2010_55.pdf107.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.