Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48280
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрод, А.-
dc.date.accessioned2024-02-28T08:40:32Z-
dc.date.available2024-02-28T08:40:32Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГрод А. Особливості дослідження товарного ринку: сутність, цілі та етапи аналізу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 99 «Економічні науки». 2010. С.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48280-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості дослідження товарного ринку. Визначено сутність та цілі дослідження товарного ринку. Узагальнено основні етапи проведення аналізу товарного ринку.uk_UA
dc.description.abstractPaper focuses on features of commodity market research. Essence and aims of commodity market research are defined. Main stages of commodity market analysis are generalized.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 99-
dc.titleОсобливості дослідження товарного ринку: сутність, цілі та етапи аналізуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 99: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_99_2010-63.pdf162.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.